Опубліковано

Wolford (Волфорд) – бренд високоякісних панчіх, заснованій в Австрії. Де купити, адреса магазинів

wolford

Wolford (Волфорд) – австрійський бренд по виробництву колготок, панчіх і шкарпеток.

Де купити Wolford (Волфорд), адреси магазинів

Зараз під брендом Wolford продаються жіночі колготки, білизна й одяг.

В Україні знайти магазини Волфорд можна за адресами:

м. Київ, вул.Червоноармійська, 29, тел. +380 227-74 52;
м. Київ, ТЦ Мандарин Плаза;
м. Київ, ТЦ Олімпійський;
м. Дніпропетровськ, Grand Plaza, вул.. Карла Маркса, 67 д;
м. Донецьк, вул. Постішева, 118;

Wolford (Волфорд) – австрійський бренд по виробництву колготок, панчіх і шкарпеток.

Де купити Wolford (Волфорд), адреси магазинів

Зараз під брендом Wolford продаються жіночі колготки, білизна й одяг.

В Україні знайти магазини Волфорд можна за адресами:

м. Київ, вул.Червоноармійська, 29, тел. +380 227-74 52;
м. Київ, ТЦ Мандарин Плаза;
м. Київ, ТЦ Олімпійський;
м. Дніпропетровськ, Grand Plaza, вул.. Карла Маркса, 67 д;
м. Донецьк, вул. Постішева, 118;
м. Одесса, торговий центр Арена-Сіті, вул. Грецька 4.

Офіційний сайт компанії Wolford: http http://www.wolford.com/index.php?id=253

Історія компанії Wolford (Волфорд)

Засновником компанії є австрійський підприємець Рейнхольд Вольф. Почати свою справу він задумав після другої світової війни і йому дозволили це зробити тільки тому що він, не був помічений у співробітництві з нацистами. Незважаючи на те, що економіка Австрії перебувала в надзвичайно поганому стані, післявоєнна розруха та убогість, наплив біженців, строгі границі. Ось деякі з тих труднощів які переборов Рейнхольд Вольф. Вольф почав випускати досить необхідний предмет жіночого гардероба, що до того ж був у великому дефіциті – панчохи з нейлону. Варто відзначити що винайдені й запатентовані вони були в 1938 році фірмою Dupont (Дюпонт), однак у воєнний час перестали вироблятися тому що нитки йшли на парашути.

Фабрика Вольфа стала підрозділом сімейного підприємства Vorarlberger Wіrkwarenfabrіk Gebrueder Wolff. На фабриці випускалася якісна продукція, тому вона швидко завоювала серця покупців, вірніше покупниць. Бізнес процвітав і тому в 1949 році Вольф зареєстрував власну компанію Strumpffabrіk Gebrueder Wolff та почав шукати інші шляхи для розширення свого бізнесу.

В англійському Оксфорді Рейнхольд Вольф знайомиться з Вальтером Палмерсом, це був успішний підприємець із родини Палмерс, яка займалася виробництвом і продажем жіночої білизни. Вольф і Палмерс швидко знайшли спільну мову й домовилися об’єднати зусилля для того що б зробити товариство по виробництву дамських панчіх.

Післявоєнна Австрія поступово набирала сили й до 1950 виникали черги вже не за хлібом, а за тими самими панчохами. У країні з’явилися перші іноземні туристи, які поверталися й на береги озера Констанс на границі Німеччини й Швейцарії. Саме це мальовниче місце вибрали партнери для свого майбутнього підприємства. У містечку Брегенц на вулиці Рейнштрассе 68, була побудована нова фабрика. Устаткування спочатку було старе американське. А компанія стала називатися Wolford, початок назви було прізвище Вольфа, а закінчення назви – друга частина міста Оксфорд.
У січні 1950 року, була випущена перша партія панчіх з нейлону, цей рік можна сказати й був роком народження Wolford. Згодом Wolford модифікувався в назву великої міжнародної акціонерної компанії Wolford AG.

Успіх бренду Wolford залежав від трьох складових: новітніх матеріалів і технологій, новаторства в маркетингу та свіжих ідеях у рекламі. Тому багато грошей було витрачено на розробку виробів, і фірма першою стала підписувати контракти з провідними хімічними концернами начебто Dupont.

Перша революційна новинка від Wolford з’явилася в продажі в 1952 році. Це були безшовні шкарпетки й панчохи з нової синтетичної пряжі Helanca на основі кримпленового волокна. А в 1954 відбулася австрійська прем’єра безшовних колготок Wolford з поліаміду. В 1968 році жіноча половина Австрії була вражена черговим нововведенням від Wolford – панчохами Stay-ups, не потребуючих обридлих пояса з гумками. Чудо-панчохи трималися за допомогою регульованих гумових смужок, які затягалися навколо стегна. Новинка, як повідомлялося в рекламі, була розроблена не де-небудь, а в столиці світової моди – місті Париж.

Wolford завжди йшла в ногу з часом і фактично була першою в багатьох втілених інновація в панчішному бізнесі. В 1969 році було розроблено бікомпонентне волокно Cantrec, яке стало на заміну нейлону і в 1970 році були представлені безрозмірні колготки Prіmmella, а в 1977 перші колготки з прозорим верхом – Mіss Wolford (з тих пір ця популярна модель майже не змінилася).

Незабаром після випуску першої партії виробів від Wolford австрійський ринок панчішних виробів став тісний для компанії котра швидко багатіла. В 60-і роки продукція Wolford завойовує серця англійських покупниць: теплі колготки з малюнком, розроблені спеціально для носіння з міні-спідницями, були неймовірно популярні серед лондонських модниць. ДО 1971 компанія десь половину продукції експортує, тому потрібно було розширення виробництва. Дочірні компанії Wolford стала відкриватися по усьому світу: у Швейцарії (1971 р.), Німеччини (1975 р.), Франції (1987 р.), Великобританії (1988 р.), Італії (1992 р.), Іспанії (1993 р.), у країнах Північної Європи з представництвом у Копенгагені (1995 р.), у США (1996 р.), Японії (1997 р.) і Голландії (1998 р.). В 1997 році Wolford починає співробітничати з Росією. При цьому виробництво всієї продукції як і раніше здійснювалося в одному місці – на фабриці в місті Брегенц. Дотепер у виробництві використається більше 60% ручної праці, і кожний виріб проходить 18 ступенів контролю якості.

Але справжню популярність Wolford одержав в 80-і роки. Саме тоді Wolford стала співробітничати з відомими модельєрами. Це було взаємовигідне співробітництво, тому що модельєри робили дизайн, а Wolford у свою чергу випускала колготки для їхніх показів.

Першою запрошеною зіркою стала королева жіночої білизни Шанталь Тома. В 1981 році заможні покупниці розкупили колекцію колготок і панчіх з найтоншого мережива, дизайн яких розробила Тома.

Далі Wolford працювала з Тьеррі Мюглер, Хана Морі, Жан-Поль Готьє, Ерве Леру, Карл Лагерфельд, Eміліо Пуччі, Кензо й інших.

В 1987 році компанія Wolford стає акціонерним товариством і починає випускати нижню білизну, що не залишилося без уваги на ринку.

В 1988 році була представлена ще одна новинка: бархатисті матові колготки Velvet de luxe (“Розкішний оксамит”) з нового на диво м’якого непрозорого матеріалу. Завдяки цій новинці обсяг експорту компанії досяг 76%, погодьтесь, досить вражаюча цифра. В 1992 році були випущені понад легкі прозорі колготки без лайкри, вагою всього 16 грам. Невагомі нитки, як і багато чого іншого, спеціально для Wolford розробила компанія Dupont. В 1994 році з’явилися колготки без єдиного шва Fatal, ще через два роки – безшовні купальники, що облягають. Компанія прийнялася за створення вишуканих колекцій з суконь, пуловерів, спідниць, штанів, ажурних шарфів – усе з найтоншої мериносової вовни на бавовняній основі.

Реклама грає велику роль у поширенні товару, не стала нею зневажати й Wolford. Однієї з самих успішних стала масштабна реклама в 1966 році в Лондоні.

В 1994 році в період представлення покупницям безшовних колготок Fatal паризька галерея “Лафайєт” надала в розпорядження Wolford рекламне місце площею 12х12 метрів на торці будинку, котре виходить на бульвар Османн. Усього за тиждень обсяг продажів колготок Wolford виріс на 166% тому що фотографія на рекламі була зроблена дуже якісно.

Однак були випадки коли рекламу Wolford забороняли через її надмірну відвертість. Так в 1998 році на плакаті, розміщеному на Таймс-сквер у Нью-Йорку(СЩА), була зображена довгонога красуня, на якій з одягу були присутні лише прозорі панчохи. Ця реклама була заборонена через того що в 1988 році аналогічний плакат, вивішений на Бродвії, призвів до декількох дорожньо-транспортних випадків.

Wolford завжди залучала професійних фотографів і моделей для реклами. З Wolford співробітничали такі фотографи як Хельмут Ньютон, Говард Шатц, Тьємо Сандер, Бруно Бізанг, Гюнтер Катрайн і багато інших.

Чоловіки й Wolford

Враховуючи те що продукція Wolford призначена для жінок, то в підсумку компанія захотіла поширити колготки й серед чоловіків. Так в 1998 році вийшла перша чоловіча колекція носків, гольфів і колготок. І хоча колготки виглядали більш ніж незвично (та й коштували дорожче жіночих у два із зайвим рази), просунуті європейські чоловіки зустріли новинку з несподіваним ентузіазмом.

Побудувавши грамотну політику виробництва й просування своїх товарів, компанія Wolford продовжує процвітати й радувати своїх клієнтів справжніми шедеврами, створеними на основі симбіозу технологій і моди.