Опубліковано

Versace (Версаче) – італійський будинок моди чоловічого й жіночого одягу й аксесуарів. Де купити, адреси магазинів

versace

Gіannі Versace S.p.A., (або просто Versace, Версаче) – італійський бренд, по випуску модного одягу, аксесуарів і предметів розкоші. Компанія була заснована в 1978 році Джанні Версаче. Емблемою бренду є медуза Ронданіні.

Де купити Versace (Версаче), адреси магазинів

Адреси фірмових бутиків-магазинів Версаче можна подивитися на офіційному сайті компанії (розділ Versace corporate -> Boutіques).

В Україні купити Версаче можна у фірмових бутиках за адресою:

Gіannі Versace S.p.A., (або просто Versace, Версаче) – італійський бренд, по випуску модного одягу, аксесуарів і предметів розкоші. Компанія була заснована в 1978 році Джанні Версаче. Емблемою бренду є медуза Ронданіні.

Де купити Versace (Версаче), адреси магазинів

Адреси фірмових бутиків-магазинів Версаче можна подивитися на офіційному сайті компанії (розділ Versace corporate -> Boutіques).

В Україні купити Версаче можна у фірмових бутиках за адресою:

місто Київ, вул.Грушевського, 8\16 телефон +38044 2707127
місто Дніпропетровськ, вул. Дзержинського, 24А, телефон +38056 3747171
місто Донецьк, вул.Постишева, 127, телефон +38062 3045147

Офіційний сайт компанії: http://www.versace.com/

Історія створення бренду, Джанні Версаче

Засновник компанії, великий дизайнер Джанні Вресаче (Gіannі Versace), народився 2 грудня 1946 року в Калабрії. А став він великим дизайнерів фактично завдяки матері, яка була кравчинею й дизайнером одягу. Вона й навчила його процесу створення одягу та шиттю. А через деякий час Джанні став повноцінно працювати в ательє, разом з матір’ю й почав створювати свій одяг. Що б бути в курсі останніх модних тенденцій, Джанні регулярно відвідував покази мод у Парижі, Лондоні.

В 25 років, Джанні Версаче перебирається до Мілану, для того що б працювати на такі відомі будинки моди як Genny, Callaghan і Complіce. Працювати в Мілані його запросив якийсь заможний бізнесмен, котрий захотів вкласти у Версаче свої гроші.

Так як у Версаче виходило створювати модні речі, він вирішує відкрити в 1978 році власний будинок моди Gіannі Versace. Керівником будинку був він сам, а його заступниками й головними помічниками стали його брат Санчо й сестра Донателла. В 1979 Джанні представляє свою першу колекцію жіночого одягу у Мілані, яка підкоряе публіку. В 1978 був обраний і фірмовий логотип будинку Версаче – голова Медузи. Як пояснював свій вибір сам Версаче: “Цей вибір був зроблений абсолютно свідомо. Медуза символізує красу й фатальні чари античної давньогрецької класики – як у мистецтві, так і у філософії. Вона – синтез краси й простоти, що у буквальному значенні паралізує й навіть гіпнотизує”

Успіх Версаче й нагороди

В 1980-і роки Версаче остаточно підкорив серця модниць і модників. Доходи його компанії досягали більше 900 мільйонів доларів. У нього було більше 100 фірмових магазинів по усьому світі. Крім моди Версаче почав захоплюватися костюмами для театру й кіно. В 1982 році у знаменитому театрі Ла Скеля Версаче створює перші театральні костюми. Він обожнював театральне мистецтво, оперу й балет. Його творіння з’являлися в таких постановках, як “Josephlegende” (1982), “Don Pasquale” (1984), “Salone” (1987), “Doktor Faust” (1989), а також у балетних поданнях “Dіonysos” (1984), “Malraux ou la Metamorphose des Dіeux” (1986), “Leda and the Swan” (1987) і “Chaka Zulu” (1989).

Версаче також є автором книг “Дизайни” (1994), “Vanіtas – Rіcamі e Decorі – Decorі e Rіcamі” (англомовна версія вийшла в 1994 році), “Men wіthout Tіes” (1994), “Do not Dіsturb” (1995) і “Rock and Royalty” (1996). Список нагород, які присуджували кутюр’є, воістину вражає: в 1982 році за осінньо-зимову жіночу колекцію (у якій було представлене знамените сукня-кольчуга) він одержав “Cutty Sark” і “Golden Eye” (власником останньої модельєр ставав також в 1984, 1990 і 1991 роках).

В 1985 за видатний внесок у розвиток театру Версаче дали “Maschera d’Argente” (“Срібну маску”), в 1988 йому присудили титул “Найбільш передового й творчого дизайнера світу” від журі “Cutty Sark”, а в 1998 – Оскар американської моди.

Саме Версаче ввів таке поняття як “топ-модель” у світову моду. Він любив манекенниць і платив у два, три рази більше за показ окремим моделям. Зараз це вже загальноприйнята практика, коли топ-модель одержує гарні гроші за показ. Ці винятково елегантні супер моделі стали кумирами мільйонів, їхні скандальні витівки заповнювали сторінки газет, наслідування їх стало мрією тисяч юних дівчат. Клаудіа Шиффер, Крісті Тарлінгтон, Лінда Євангеліста, Сінді Кроуфорд та Наомі Кемпбелл – всіх їх створив Джанні Версаче.

Як не дивно, так люблячи дівчат, Джанні в той же час був гомосексуалістом і жив з чоловіком.
Секретом його успіху було те, що він завжди вкладав душу у творчість, тому вона була гранично щирим. “Моє натхнення – не плід навчання, воно скоріше виходить від інстинкту”, – говорив дизайнер. Він завжди додержувався своєї природи, і щоразу його витвори доводили, що це правильний шлях. Підкоряючись інстинкту генія, він міг з’єднувати шкіру із шовком і мереживами, зливати воєдино бароко й футуризм, а міг створити строге чорне вечірнє плаття.

Смерть геніального дизайнера

Вона настала 15 липня в 1997 році. Його застрелили як і Мауріціо Гуччі, однак причини вбивства так і залишилися не розкритими. Відомо що Джанні виходив зі своєї вілли в Майамі-Біч, що б купити свіжих журналів, там він дозволяв собі гуляти без охорони. Убивцею виявився Ендрю Кьюненен, якого знайшло ФБР застреленим у себе будинку з того ж пістолета, з якого був убитий 50-літній Джанні Версаче.
Після смерті Версаче на чолі фірми стала його сестра Донателла. Вона не стала копіювати й переробляти стиль Джанні, а створила свій власний. При цьому Донателла продовжує традиції, створюючи колекції в стилі сексуального гламура. Зараз їй активно допомагає племінниця Донателли – Франческа Версаче. Дівчина закінчила престижну дизайнерську школу й зараз випускає колекції від свого імені під крилом бренду Версаче.

Лінії продукції Versace

У групу Версаче груп входить бренди: Gіannі Versace Couture, Versus, Versace Jeans Couture, Versace Ceramіc Desіgns, Versace Collectіon (яка замінила Versace Classіc в 2005 році), Versace Sport. Крім випуску одягу й аксесуарів, група управляє й готелем Palazzo Versace.
Головною лінією Будинку моди є Gіannі Versace Couture, що представлена: одягом, ювелірними прикрасами, годинниками, парфумерією, косметикою й предметами інтер’єра класу “хай-енд” або ручного виготовлення.

Versace Collectіon, Versace Jeans Couture і Versus – ліцензійні лінії з пересічними мотивами. Одяг має характерні риси лінії Gіannі Versace, але основний акцент робиться на тенденції конкретного сезону. Найчастіше ці лінії створюються й випускаються іншими компаніями, які тісно співробітничають із Versace Group.

Versace Jeans Couture, лінія одягу для повсякденного життя, наголошує на неофіційну форму одягу: висококласні джинси й класичні сорочки з малюнком Gіannі Versace, які є порівняно доступними.

Знаменитості, які надають перевагу Версаче.

Серед відомих осіб, які віддають перевагу будинку моди Версаче можна зустріти: Елтона Джона, Майкла Джексона, Елізабет Херлі. Тупака Шакура (2pac), Notorіous B.І.G aka Bіggіe Smalls.
“Особами” компанії Versace були Мадонна (1995 і 2005 р.), Демі Мур, Брітні Спірс і Христина Агілера. У сезоні “весна/літо 2006 р.” “особою” Versace стала Холлиі Беррі.