Опубліковано

Trussardi (Труссарді) – історія створення сімейного елітного бренду з Італії. Де купити, адреса магазинів

trussardi

Trussardі (Труссарді) – італійський бренд елітних аксесуарів, одягу, парфумів. Належить Fіnos Group.

Де купити Trussardi (Труссарді), адреси магазинів

Trussardі (Труссарді) – італійський бренд елітних аксесуарів, одягу, парфумів. Належить Fіnos Group.

Де купити Trussardi (Труссарді), адреси магазинів

На сьогоднішній день по усьому світу відкрито більше 180 бутиків. Адреси фірмових магазинів ви зможете знайти на офіційному сайті компанії. На офіційному сайті компанії відкритий інтернет-магазин, у якому можна замовити одяг, парфуми й аксесуари. В Україні купити можна тільки парфуми Trussardі, нажаль фірмових магазинів у нас поки що немає.

Офіційний сайт компанії: http://trussardi.com/

Історія Trussardi

Засновником компанії був Данте Труссарді, який в 1910 році заснував власну справу. Він шив рукавички, тому й вирішив випускати рукавички під власним ім’ям у місті Бергамо, яке перебуває в 50 км від Мілану (Італія). Якість виготовлення була на вищому рівні, тому дуже скоро його ім’я стало відомо у всій Італії.

Але справжнього успіху компанія досягла за племінника Данте – Ніколе Труссарді. В 1970 році він очолив компанію після смерті дядька. У нього було вища економічна освіта і він уже встиг одержати гарний досвід підприємництва. Нікола вирішує всебічно розвивати бізнес і тому купує сучасну чинбарню, щоб більше вивчити шкіряну справу.

В 1973 році компанія набрала досить капіталу, що б зробити свій бренд і фірмовий товарний знак. Символом бренду став собака хортиця (грейхаунд). Тепер в асортимент продукції входять не тільки рукавички але й мішки, валізи й дрібні шкіряні товари увінчані логотипом хортиці.

Наявність своєї чинбарні, дозволяло Ніколе Труссарді робити речі більш високої якості, ніж його конкуренти. Тому перша колекція мала неймовірний успіх, тому асортимент компанії, розширився ще й на парасольки, ремені, черевики, краватки.

Перший фірмовий бутик компанії був відкритий у Мілані (Італія) у 1976 році. В 1980 році вийшли перші парфуми Труссарді. В 1983 вийшла перша колекція готового жіночого одягу, виготовлена в основному зі шкіри. Показ проходив у легендарному театрі La Scala (Ла Скеля) у рамках традиційного Mіlano Colezіonі (Мілано Колезіоні) шоу.

Нікола Труссарді просуває шкіру у високу моду й разом з тим створюються нові лінії одягу. Так в 1986 році почала випускатися лінія Trussardі Actіon. В 1988 – компанія починає випускати джинси – Trussardi Jeans, а в 1989 виходить нова лінія спортивного одягу – Trussardі Sport. Невід’ємною ознакою торговельної марки є висока точність виробництва й ретельний підбір матеріалів. В 1991 році у Римі була вперше показана колекція Trussardі Couture. В 1996 році побачила світло колекція T-Store, яка була призначена для молодих людей, які надають перевагу якісному одягу.

Труссарді був великим прибічником прекрасного. Тому не далеко від Мілану він створив Palatrussardі (палац для виставок і показів), у якому проходили великі поп- і рок-концерти. Там виступали Френк Сінатра, Ліза Мінеллі, Саммі Девіс і багато інших. В 1996 році Ніколо влаштовує виставку Пікассо в Palatrussardі. На чотирьох тисячах квадратних метрів, п’ятьох поверхах, передбачалося відкрити Фонд Ніколо Труссарді для пропаганди мистецтва, науки, літератури, театру. На першому поверсі повинні були розташуватися два бутика, на другому й третьому – кафе, Арт-центр, книжковий і арт-магазини. Інші приміщення залишалися для проведення показів.

Нікола встиг побувати навіть актором, зігравши самого себе у фільмі Роберта Олтмана “Pret-a-Porter”. Ніколо Труссарді був Кавалером Великого Хреста, отриманого їм з рук президента Італійської Республіки в 1987 році.

Труссарді любив спорт, і встиг створити форму для італійської команди, яка брала участь в Олімпіаді в Сеулі в 1988 році. Крім того великий дизайнер захоплювався такими аристократичними видами спорту як теніс, гольф, плавання. Крім того він умів літати на літаку й любив здіймати куряву на спортивному мотоциклі. А також хотів зайнятись спортивними перегонами на автомобілі. Однак 15 квітня 1999 року Ніколо розбивається на своїй машині прямуючи додому. Йому було 56 років.

Після смерті Ніколи, компанію успадкували його діти Біатріче й Франческо. Їхня мама Марія-Луїза, що займала пост креативного директори, усіляко їм допомагає. Франческо став досить гарним керівником компанії, продажі потроху росли, а будинок моди одержав ще більший вплив. Франческо став президентом і розпорядником Fіnos Group, якій і належить марка Труссарді.
Біатріче ж, що 4 роки жила в Нью-Йорку, займалася розробкою нового стилю будинку Trussardі й керувала діяльністю Фонду Ніколи Труссарді.

Однак в 2003 році Франческо гине так само як і його батько, розбившись на машині на шляху додому. Схоже на родовий проклін і батько й син гинуть однаково.

Колекцію, яку готували Біатріче й Франческо була представлена в 2004 році. Після показу Біатріче не вийшла на подіум, як це було завжди, а лише виглянула через штори. Колекція була досить успішною.

Концепція одягу від Труссарді

Речі Будинку моди Trussardi мають рідку чарівність і шарм, вони гарні й гармонічні.
Чоловік, одягнений в одяг Trussardі, може бути стриманим і яскравим, але не агресивним, словом може бути справжнім аристократом.

Жінка Trussardi філософськи сприймає світ і власне благополуччя, тому істеричної сексуальності тут не знайдете.

Trussardi – це історія скромної чарівності буржуазії.

Зараз Труссарді пропонує наступні лінії одягу: TRUSSARDІ 1911, TRU TRUSSARDІ й TJ TRUSSARDІ JEANS.