Опубліковано

Sergio Rossi (Серджіо Россі) – жіноче взуття з Італії. Де купити, адреса магазині

Sergio Rossi

Sergio Rossi (Серджіо Россі) – жіноче взуття класу Люкс з Італії.

Де купити бренд Sergio Rossi (Серджіо Россі), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії наразі не працює розділ з адресами магазинів. Якщо пошукати в Інтернеті, то можна знайти досить багато магазинів, які продають взуття Sergio Rossi, але ніхто не гарантує що це не підробка.

Sergio Rossi (Серджіо Россі) – жіноче взуття класу Люкс з Італії.

Де купити бренд Sergio Rossi (Серджіо Россі), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії наразі не працює розділ з адресами магазинів. Якщо пошукати в Інтернеті, то можна знайти досить багато магазинів, які продають взуття Sergio Rossi, але ніхто не гарантує що це не підробка.
На офіційному сайті є інтернет-магазин, який працює тільки для США. Тому якщо будете купувати взуття Sergio Rossi зрівняєте ціни у фірмовому інтернет-магазині, не може взуття коштувати дешевше ніж там.

Офіційний сайт компанії Sergio Rossi: www.sergіorossі.com

Історія взуттєвої компанії Sergio Rossi (Серджіо Россі)

Історія всесвітньо відомого італійського бренду Sergio Rossi почалася майже 50 років тому в крихітній майстерні маленького містечка на узбережжя Адріатичного моря. У період корінних змін у світі моди, які припали на 60-і роки, ця італійська компанія пережила певні зміни у своїй структурі. Приблизно в цей же час компанія розпочала здійснювати торговельну експансію на ринки країн Європи.

Примітно, що протягом деякого часу Sergio Rossi співробітничала з такими всесвітньо відомими торговельними марками, як Azzedіne Alaіa, Dolce&Gabbana, Genny, Gіorgіo Armanі, Versace, а також французьким будинком мод Yves Saіnt Laurent. Синьйор Серджіо Россі виступив у ролі авангардиста у світі дизайну взуття: саме йому належить авторство нової форми взуття, яка одержала ім’я opanca – “опанка”. Вперше цей винахід був застосований на практиці в плоских пантофлях, обрису підошви яких візуально були схожі на форми обрізаного листочка дерева.

Винахід синьйора Россі зробило справжній фурор у світі модного взуття – “опанка” стала використовуватися практично всіма іменитими виробниками взуття. У наш час взуття торговельної марки Sergio Rossi називають не інакше як результатом творчості чистої води. До того ж сам всесвітньо відомий дизайнер вкрай небагатослівний про те, де він черпає сили для свого талановитого натхнення: синьйор Россі увесь час посилається на свою фантазію.

Необхідно відзначити, що в процесі свого виробництва взуття від Sergio Rossi як мінімум проходить 120 різних операцій, перш ніж його запакують у стильну коробку, на якій значиться ім’я світового бренду. Як і синьйор Серджіо Росії співробітники компанії постійно перебувають у творчому пошуку якісно нових технологій, завдяки яким в остаточному підсумку й вдається створювати взуття класу Люкс.

Реалізація модної експансії в планетарному масштабі стала можливою в результаті початку об’ємного виробництва. По закінченні багатьох років кількість співробітників компанії Sergio Rossi досягло рекордної для себе чисельності – 380 чоловік, обсяг виробництва взуття класу люкс досягло оцінки в 560 тисяч пар щорічно.

У грудні 1999 року в історії компанії почався новий період – синьйор Серджіо Россі не зміг устояти перед досить привабливою й звабною пропозицією, яка поступила до нього від групи Guccі. Як результат він вирішує приєднати справу свого життя до цьому всесвітньо відомого гіганта світової моди.

Компанія Sergio Rossi відразу змогла здійснити феноменальний прорив, який раніше попросту не вдавався: вона зробила величезний крок уперед, який гарантував їй міжнародний ріст і потужну підтримку з боку всесвітньо відомого модного бренду. Ноу-хау групи Gucci в маркетингу, медіа просторі й фінансах дозволило гідно представити продукцію класу Люкс компанії Sergio Rossi на новому для неї світовому ринку. Втім, як би це дивно не звучало, приналежність Sergio Rossi до групи Guccі ні яким чином не є для першої фінішною прямою. Скоріше, навпаки – для Sergio Rossi це є свого роду новим трампліном для нового більш захоплюючого й непередбаченої подорожі в неспокійному, бурхливому світі моди.