S.Olіver Bernd Freіer Gmb & Co. KG (сір Олівер) – німецька текстильна компанія, одна з найбільших постачальників готового одягу в країнах Європи. Компанія робить готовий чоловічий, жіночу одяг, а також по ліцензії випускає парфумерію, взуття, окуляри, прикраси, годинники, парасолі й вироби для будинку.
Де купити S.Olіver (Сір Олівер), адреси магазинів
S.Olіver Bernd Freіer Gmb & Co. KG (сір Олівер) – німецька текстильна компанія, одна з найбільших постачальників готового одягу в країнах Європи. Компанія робить готовий чоловічий, жіночу одяг, а також по ліцензії випускає парфумерію, взуття, окуляри, прикраси, годинники, парасолі й вироби для будинку.
Де купити S.Olіver (Сір Олівер), адреси магазинів
Хоча марка й відома та розкручена, однак в Україні немає фірмових магазинів S.Olіver, є тільки партнерські, тобто мульти-брендові де можна купити продукцію S.Olіver. Напевно багато киян знають магазин одягу з назвою Grand Gallery (Гранд Галері), от там і можна знайти одяг компанії S.Olіver.
В Україні магазини Сір Олівер можна знайти за адресами:
Київ, вул.Хрещатик, 27
Київ, ТЦ Караван
Київ, ТЦ Dream Town.
Офіційний сайт компанії: www.soliver.com
Історія бренду s. Olіver (сір Олівер)
Заснована компанію була в 1969 році в місті Вюрцбург (Німеччина), а заснував її Бернд Фрайер відкривши бутик з назвою Sіr Olіver (Сір Олівер), компанія почала випускати жіночий одяг.
Через 6 років, починаючи з 1974 року, відкриватися усе більше магазинів, компанія робить оптовий відділ і продає продукцію під брендом s. Olіver. Через 10 років, компанія реєструється як товариство з обмеженою відповідальністю s. Olіver Gmb.
Потрібно було розширити асортимент продукції, тому в 1987 році s. Olіver викуповує виробника джинсових тканин, компанію Chіcago, при цьому перейменувавши її в KNOCKOUT. Через рік компанія знову змінила офіційну назву, і стала називатися Gmb & Co. KG, також було засновано дочірнє підприємство s. Olіver Twіst.
В 1992 році з’явилося нове дочірнє підприємство – Chaloc. А у 1993 заснована марка QS.
В 1994 був відкритий перший магазин s. Olіver Twіst у німецькому місті Вюрцбург. Це була дитяча колекція одягу.
В 1995 році компанія запускає лінію одягу для чоловіків, назвавши її Olіver MEN.
В 1996 році жіноча лінія одягу s. Olіver WOMEN одержує загальне визнання.
В 1997 році бренд s. Olіver починає продавати ліцензії на використання свого логотипа, у зв’язку з чим починається виробництво таких видів продукції як взуття, аксесуари й шкарпетки. У тому ж році на ринок виходить перша колекція для зовсім маленьких дітей s. Olіver Twіst. Одночасно з цим s. Olіver виходить за межі Німеччини, відкривши свої магазини в Греції й Словенії. Крім того в продажі з’являється нижня білизна.
З 1998 року під брендом s.Olіver починають продаватися окуляри, а також виходить колекція дитячого одягу s.Olіver. Крім того експансія триває й відкривається перший магазин в Австрії.
В 1999 році з’являються ремені, годинник і ювелірні прикраси s.Olіver. В 2000 році був побудований фірмовий магазин у Саудівській Аравії.
В 2000 році під брендом s.Olіver з’являються нові лінії продукції для будинку та текстильні вироби такі як постільна білизна й скатертини для кухонного стола. Також виходить у світло лінія одягу s.Olіver Sports і s.Olіver Mare.
В 2002 році серія дитячого одягу Chaloc була перейменована в “Comma”.
В 2003 роки надходять у продаж парасолі від s.Olіver. Розширення бізнесу триває й
s.Olіver відкриває свої перші магазини в Голландії, Люксембурзі, Росії, Словаччині й Бельгії.
2004 рік можна запам’ятати як найбільш масштабний по рекламі. Разом з видатним співаком Дітером Боленом (лідером групи Modern Talkіng), його партнером Естефаніей і акторкою Феліцітас Воль, проводиться широкомасштабна кампанія в пресі. Росія стає одним із провідних ринків для розширення діяльності компанії. Магазини s. Olіver відкриваються в Болгарії, Чехії й Україні.
В 2005 американська співачка Анастейша (Anastacіa) разом з s.Olіver створює лінію одягу. Завдяки впевненому розвитку ця продукція стала доступна в багатьох країнах Європи.
З 17 серпня 2006 року колекція “Anastacіa by s. Olіver” реалізується в більш ніж 500 магазинах. У цьому ж році s.Olіver вийшов на ринки Італії, Казахстану й Польщі.
Позиціювання бренду S.Olіver (Сір Олівер)
Продукція під брендом S.Olіver в основному в стилі casual, хоча є й більш класичні речі, а також, більш новомодні й сміливі. За ціною, марка розрахована на клас вищий за середній, тому дозволити собі його може не кожний. Якість продукції на високому рівні.
На 2010 рік у світі було відкрито більше 1000 магазинів у різних країнах по усьому світу, але звичайно більшість магазинів перебуває в Європі. У компанії є як фірмові магазини, яких порядку 300, так і партнерські, яких більше 1000. Також продукція відпускається оптом у різні торговельні місця.