Опубліковано

Replay (Реплай) – жіночий та чоловічий одяг з Італії. Де купити, адреса магазинів

Replay

Replay (Реплай) – жіночий та чоловічий джинсовий одяг, взуття, аксесуари та парфуми з Італії.

Де купити бренд Replay (Реплай), адреси магазинів в Україні

Одяг від Replay досить не дешевий, але як говориться за якість треба платити. На офіційному сайті компанії Replay, можна подивитися адреси фірмових магазинів, яких досить багато. В Україні вони теж є.

Адреси магазинів Replay (Реплай) в Україні:

Одеса, вул. Дерибасівська, 27, тел. +38-048-722-21-21

Replay (Реплай) – жіночий та чоловічий джинсовий одяг, взуття, аксесуари та парфуми з Італії.

Де купити бренд Replay (Реплай), адреси магазинів в Україні

Одяг від Replay досить не дешевий, але як говориться за якість треба платити. На офіційному сайті компанії Replay, можна подивитися адреси фірмових магазинів, яких досить багато. В Україні вони теж є.

Адреси магазинів Replay (Реплай) в Україні:

Одеса, вул. Дерибасівська, 27, тел. +38-048-722-21-21

Офіційний сайт компанії Replay: http://www.replay.it

Історія джинсової компанії Replay (Реплай)

Усього лише за три десятиліття торговельна марка Replay змогла зайняти одну з лідируючих позицій у світі Деніму.

Творцем бренду Replay являється Клаудіо Буцолі. Він створив його в 1978 році. Початковою ідеєю в нього було створення неповторних вінтажних блуз. В 1989 році торговельна марка випустила свою першу колекцію джинсового одягу з матеріалу деніму. Джинсова лінія марки практично миттєво стає культовою – завдяки цьому всього за 2 роки компанії вдається реалізувати більше мільйона пар джинсів.

В 1981 році торговельна марка Replay вступає в групу Fashіon Box. Це дозволяє їй розпочати більш стрімко розвиватися й за дуже короткий період вийти на міжнародний ринок. Завдяки цьому союзу в Італії відкрилася безліч бутиків цього бренду. Приміром, фірмовий магазин Replay був відкритий у Мілані в 1991 році. В 1993 році найбільший фірмовий магазин марки був відкритий у Нью-Йорку. Близькосхідний і азіатський ринок відкрилися для Replay тільки в 1994 році. Самим визначним для компанії є 1995 рік, протягом цього року кожні 10 днів в одному з городів світу відкривалася торговельне місце цього бренду.

Незважаючи на такий успіх, власники марки вирішують розбавити існуючий класичний модельний ряд джинсів більше сучасними моделями. Але перш ніж кардинально перейти на нові моделі дизайнери починають прикрашати класичні моделі сучасними аксесуарами. Приблизно в цей же час під торговельною маркою Replay у світ виходить лінія нижньої білизни. Через рік, а саме в 1997 році, марка запускає лінію дитячого одягу, а ще через чотири роки на суд громадськості представляють колекцію взуття Replay.

В 2003 році дизайнери марки знайомлять публіку з ексклюзивною колекцією одягу pret-a-porter – We Are Replay. А в 2007 році торговельна марка радує своїх шанувальників появою лінії парфюмів і прикрас.

На жаль, в 2003 році торговельна марка Replay втрачає свого засновника, але його вірні послідовники продовжують свято шанувати всі традиції марки.

На сьогоднішній день дивні й неповторні витвори марки представлені майже в 6 000 магазинах по усьому світу, 200 з яких являються власністю Replay.