Опубліковано

Pinko (Пінко) – бренд жіночого одягу та аксесуарів з Італії. Де купити, адреса магазинів

Pinko

Pinko (Пінко) – італійський бренд по виробництву жіночого одягу та аксесуарів. Італійська марка Pinko є досить популярним представником модного жіночого одягу. У колекціях даного бренду гармонійно поєднуються вишукані вечірні вбрання, гламурний повсякденний одяг і стильні спортивні моделі.

Де купити жіночий одяг Pinko (Пінко), адреси фірмових магазинів

Pinko (Пінко) – італійський бренд по виробництву жіночого одягу та аксесуарів. Італійська марка Pinko є досить популярним представником модного жіночого одягу. У колекціях даного бренду гармонійно поєднуються вишукані вечірні вбрання, гламурний повсякденний одяг і стильні спортивні моделі.

Де купити жіночий одяг Pinko (Пінко), адреси фірмових магазинів

На офіційному сайті компанії Pinko, можна подивитися ціни в фірмовому інтернет-магазині, а також подивитися адреси офлайнових магазинів. Однак Україна там чомусь не представлена. Однак я точно знаю, що в Києві є магазин жіночого одягу Pinko і знаходиться він у ТЦ Караван.

Офіційний сайт компанії Pinko: www.pinko.it

Історія створення бренду жіночого одягу Pinko (Пінко)

Торговельна марка Pinko була заснована на початку 80-х років ХХ сторіччя. Її творцем являється італійська компанія Crіs Conf spa, яка належить П’єтро Негра й Крістіану Рубіні. На початку свого історичного шляху компанія займалася виготовленням і продажем одягу, який був орієнтований на великі обсяги виробництва та нетривалий виробничий цикл. Розвиваючись повільно, але впевнено, компанія доросла до досить серйозного підприємства, яке на даний момент є дуже відомим гравцем на італійському ринку готового одягу.

Як тільки з’явився бренд Pinko, дизайнери компанії протягом досить тривалого часу випускали щотижня по одній новій колекції. Це було обумовлено тим, що керівництво компанії прагнуло йти в ногу з усіма самими модними напрямками та рухами тодішнього ринку. Завдяки такій невтомності співробітників компанії, уже до середини 80-х років марка Pinko знайшла власний стиль.

З приходом 90-х Pinko розпочала успішно підкоряти ринки Європи та Америки. На сьогоднішній день Наомі Кемпбелл, Мерайя Керрі й інші не менш популярні зірки із задоволенням вибирають вбрання цієї марки для відвідування різних світських заходів.

До кінця 2002 року у світі вже було відкрито близько 60 монобрендових бутиків Pinko і практично 500 фірмових прилавків. Річний оборот компанії до цього моменту склав більше 50 мільйонів євро.

На даний момент бренд Pinko користується колосальною популярністю в усьому світі. Одяг Pinko не можна класифікувати по віковій ознаці, тому що моделі цієї чудової італійської марки виглядають бездоганно як на 25-літній дівчині, так і на 40-літній упевненій у собі жінці. Здебільшого це заслуга досвідченої команди дизайнерів і стилістів компанії, яку очолює Крістіан Рубіні.

Дизайн даної торговельної марки характеризується чітко продуманою інтерпретацією класичних вбрань, насичених новими досить іронічними й зухвалими нотками. Більшість колекцій Pinko розраховані на стильних сильних жінок, які бажають бути ідеальними у всьому, в тому числі і в одязі.

Колекції Pinko постійно радують своїх шанувальників широким асортиментом: вишукані вечірні вбрання, прикрашені розкішним хутром, вишивками й стразами; елегантний повсякденний одяг; стильний спортивний одяг; нижня білизна; взуття й аксесуари. Кожна модель колекції – унікальна й неповторна у своєму роді. Продукція Pinko займає досить високу цінову нішу.