Опубліковано

Nina Ricci (Ніна Річчі) – знаменитий парижський будинок моди, відомий витонченістю своїх моделей. Адреса магазинів, де купити

ninaricci

Nina Ricci (Ніна Річчі) – французька компанія по випуску модного одягу, годинників і парфумерії, була заснована Марі Аделанд Ньелі в 1932 році. Зараз належить Group Puіg, яка також володіє брендами: Paco Rabanne, Nіna Rіccі, Carolіna Herrera та іншими.

Де купити Nina Ricci (Ніна Річчі), адреси магазинів

Nina Ricci (Ніна Річчі) – французька компанія по випуску модного одягу, годинників і парфумерії, була заснована Марі Аделанд Ньелі в 1932 році. Зараз належить Group Puіg, яка також володіє брендами: Paco Rabanne, Nіna Rіccі, Carolіna Herrera та іншими.

Де купити Nina Ricci (Ніна Річчі), адреси магазинів

По усьому світі є досить багато фірмових магазинів Nіna Rіccі, адреси яких можна подивитися на офіційному сайті компанії, однак там тільки англійська версія. Нажаль в Україні немає офіційного магазина Nina Ricci, найближча країна де можна купити одяг від Nіna Rіccі це Росія.

В Україні можна купити тільки парфуми від Nina Ricci, але остерігайтеся підробок!

Офіційний сайт компанії: www.ninaricci.com

Коротка історія й біографія Nіna Rіccі (Ніна Річчі)

Справжнє ім’я Ніни Річчі – Марі Аделанд Ньелі. Народилася в Туріні (Італія) в 1883 році у не багатій родині. Батько її був шевцем і в 1890 році вирішив переїхати в Монте-Карло (Франція), тому що там він планував розвинути свій бізнес за рахунок більш багатої країни. Однак у 1895 році батько помирає, практично не залишивши ніякої спадщини після себе.

Залишившись без годувальника родини, Марі змушена була піти працювати в 14 років у галантерейний магазин, у якому працювала її старша сестра й мати. По вечорах Марі вчиться швейній майстерності й випускає чарівні капелюшки, які користуються популярністю в місцевих дівчат. Через деякий час Марі змінює роботу, влаштувавшись в один з будинків мод, де вона виконує дрібну роботу, таку як пришивання ґудзиків і виконання дрібних доручень. Трохи пізніше вона одержує роботу молодшої модистки, а потім середньої. Виконуючи добре роботу, в 18 років, Марі, змогла дослужитися до першої модистки.

В 20 років Марі вирішує шити свій одяг, тому наймає кравчинь і в 1905 році вона стала одержувати замовлення на свої моделі з великих будинків мод у Парижі. Через короткий час Марі виходить заміж за квіткаря Луі Річчі, з яким вона познайомилася на автобусній зупинці. Після цього дівчину Марі, уже кличуть Ніна Річчі. Однак її шлюб не був щасливим і після народження сина Роберта Ніна Річчі розстається з Луі. Вона по колишньому працює в ательє, створюючи одяг.

В 1920-х роках, Ніні посміхається удача й вона одержує роботу в будинку моди Раффін. Проробивши там майже 10 років, Ніна Річчі стає його співвласницею. В 1930 році в неї був білий Кадиллак, намисто з перлів, з яким вона ніколи не розставалася. Однак будинок моди Раффін їй довелося закрити. Їй тоді було 49 років і її син Роберт переконав її відкрити свій будинок моди. Так в 1932 році на вулиці Купуцинів (Париж) з’являється вивіска Nіna Rіccі.

Успіх нового ательє був грандіозним. Так на передодні другої світової війни, за 10 років кількість працівників будинку моди Nіna Rіccі збільшилося з 40 до 450 чоловік! Успіх будинку моди був досить простий, за роки роботи в модному бізнесі, Ніна Річчі прекрасно знала смаки своїх багатих клієнтів, які віддавали перевагу якісній екстравагантності. Так Під лейблом Nіna Rіccі виходили класичний костюми, маленькі плаття, плаття-піджаки. Якість крою було бездоганним, а що стосується ціни, то вона була нижче ніж у таких брендів як Ланвін або Поль Пуаре. Незабаром, Ніна Річчі, одягала половину заможних панів Парижа й завоювала величезну популярність.

Її син Роберт виявився талановитим художником і бізнесменом. Він зрозумів, що потрібно розширювати асортимент продукції й найняв парфумерів, що б ті, створили парфуми від Nіna Rіccі. Так в 1946 році з’явився перший аромат “Соеur Joіe”. Флакон від парфумів, був створений другом дитинства Роберта, Марком Лаліком. Зображені на ковпачку два голуби, два символи миру, юності й любові, на склі посудини – опуклі квіти, які намалював художник Крістіан Берар. Успіх був приголомшливим, тому в 1948 році виходить новий аромат “L’Aіr du Temps”, який став користуватися популярністю не тільки у Франції, але й у сусідніх країнах. Навіть зараз цей аромат продається, не втративши своєї актуальності.

В 1950 роках у будинок моди були найняті молоді дизайнери, які повинні були вкласти нові віяння моди й в 1959 році Nіna Rіccі стала відома усьому світу. Успіх принесла нова колекція Jules-Francoіs Crahay, а після неї через пару років з’явилася колекція, зібрана Gerard Pіpart, який став в 1964 р. спадкоємцем Crahay.

30 листопада 1970 року великий дизайнер Nіna Rіccі (Марі Аделанд Ньелиі) помирає. Однак компанія, яку вона створила, дотепер існує й процвітає, радуючи модниць і модників по усьому світу своїми новинками.

Nina Ricci без Ніни Річчі

В 1974 році, підрозділ Nina Ricci компанія Parfums Nіna Rіccі з провідним експортером парфумів Франції. Для задоволення потреб покупців був створений цілий центр по виробництву ароматів Ury Perfume Productіon, який побудував фабрику парфумів “Farouche”.

В 1979 році, будинок моди Nina Ricci переїжджає в більш престижне місце. Тепер Nina Ricci базується на Montaіgne (Авеню Монтань) займаючи при цьому 5 поверхів будинку. Там же розташовувалися й демонстраційні зали, конструкторські студії, бутики й салони.
До 1986 року, продукція Nіna Rіccі створювалася тільки для жінок. І тільки в 1986 з’являється перша чоловіча колекція одягу під брендом Rіccі Club (Річчі Клаб). В 1989 році з’являється перший чоловічий аромат від Nіna Rіccі з назвою Rіccі Club.

В 1992 році для розширення асортименту виходить лінія косметики від Nina Ricci під лейблом Le Teіnt Rіccі. Упакування для косметики створювали знамениті Garouste і Бонетті. Після пуску цієї лінії в 1994 році була відкрита нова лінія з виробництва парфумів Decі Dela (Дечі Дела), а в 1996 році була пущена лінія по виробництву туалетної води “Les Belles de Rіccі”. Будинок придбав багато нових дизайнерів, включаючи Chrіstіan Astuguevіeіlle, який відповідав за виробництво шкіряних виробів.

В 1998 році, компанія Nіna Rіccі була викуплена іспанською компанією Group Puіg (Пюіг Груп). Group Puіg була заснована в Іспанії в 1914 році і є самим великим виробником парфумів в Іспанії. Президент компанії – Marіano Puіg (Маріано Пюіг), вирішив трохи реформувати бренд Nіna Rіccі й завдяки його діям, компанія одержала новий поштовх розвитку. Починаючи з 1998 року, компанія Nіna Rіccі підписує угоди зі швейцарським концерном годин Tіme Avenue SA на виробництво годинників. Тепер під брендом Nіna Rіccі стали доступні й годинники, які стали необхідним модним атрибутом. Також на пост арт-директора була запрошена дизайнер Наталі Жерве, яка працювала з такими будинками моди як Guccі й Valentіno.

Будинок моди “Nina Ricci” один із самих знаменитих у Парижі. Його вироби відрізняються особливою вишуканістю ліній, класичними формами й жіночністю.