Motivi (Мотіві) – італійський бренд молодіжного жіночого одягу, який належить компанії Vestebene Mіroglіo (Вестебене Мірогліо). Італійський концерн Vestebene Mіroglіo володіє такими брендами як Fіorella Rubіno, Oltre, Luіsa Vіola, Elena Mіro, Blutіme Fashіon, Per Te by Krіzіa, Caractere, Dіana Gallesі, Claudіa Gіl, Sym, Notes.
Де купити Motivi (Мотіві), адреси магазинів
Motivi (Мотіві) – італійський бренд молодіжного жіночого одягу, який належить компанії Vestebene Mіroglіo (Вестебене Мірогліо). Італійський концерн Vestebene Mіroglіo володіє такими брендами як Fіorella Rubіno, Oltre, Luіsa Vіola, Elena Mіro, Blutіme Fashіon, Per Te by Krіzіa, Caractere, Dіana Gallesі, Claudіa Gіl, Sym, Notes.
Де купити Motivi (Мотіві), адреси магазинів
По усьому світу є багато фірмових магазинів, адреси яких можна подивитися на офіційному сайті компанії, щоправда потрібні базові знання англійської мови.
В Україні одяг Motivi (Мотіві) можна знайти за адресами:
м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Тіл. 279-02-20
м. Дніпропетровськ, ТЦ Мост-Сіті центр, вул. Глинки, 2, Телефон: (056) 790-30-84,
м. Дніпропетровськ, вул. Карла Маркса, 46, Телефон: (056) 370-98-86
м. Донецьк, вул. Артема, 77, Телефон: (062) 337-03-55
м. Одеса, вул. Єкатериньська, 18, Телефон: (0482) 349-862
Офіційний сайт компанії: www.motivi.com
Про бренд Motivi (Мотіві)
Бренд відносно молодий, у нього немає яркої історії. Motivi з’явився в 1994 році й був створений, можна сказати штучно, тобто , у нього немає засновника. Творцем бренду виступив італійський концерн Vestebene Mіroglіo, у якого є багата історія. Його заснували в кінці 19 століття в Альбе (Італія) текстильники Carlo y Angela Mіroglіo (Карло й Анжела Мірогліо) і їхня справа виросла до цілої корпорації.
В 1994 році Vestebene Mіroglіo вирішує запустити бренд молодіжного жіночого фаст-фешн одягу Motіvі. Одяг орієнтований на молодих дівчат, які живуть у місті. Одяг досить універсальна, тобто він може бути одягнена й на роботу й на вечірку, одним словом це одяг casual стилю. Колекції оновляються кожні 2 тижні, як і в магазинах Zara. Те, що не продалося, відправляється на розпродажі, де знижка досягає 70 %. Імена дизайнерів Motіvі керівництво компанії приховує, що характерно для таких брендів.
Сьогодні по усьому світу налічується більше 500 магазинів Motivi, які працюють по франчайзинговій схемі. При укладанні договору, компанія Mіroglіo розробляє дизайн для кожного магазина й бере участь у формуванні асортименту товару. Motivi – бренд-космополіт, тому як у всіх магазинах асортиментний ряд ідентичний.
Яскрава молодість, сміливість кольорових рішень, м’якість ділового стилю й у той же час натяк на відвертість. Експерименти на тему 80-х у сполученні з японськими кімоно, гольфи інфанти.
В 2004 році на 2 сезони вперше обличчям марки була обрана російська дівчина – співачка Глюкоза. Хоча в 2007 обличчям марки в Росії вже стала співачка Вікторія Дайнеко. Відтепер юна виконавиця буде представляти марку на російському ринку. На думку представників Motіvі, образ Вікторії прекрасно підходить до іміджу марки, втілюючи ідею гарної, енергійної, модної дівчини.
Ціновий діапазон марки ледве вище за середній, тому не всі модниці в Україні зможуть собі дозволити даний бренд.