Опубліковано

Як можна створити свій мерч і що в цьому вам допоможе, поради для блогерів

Зараз кожна людина, може створити свій міні бренд. У теперішні часи, зробити це може реально будь яка людина. У період доступних соціальних мереж, стрімів, блогерства у будь якому вигляді, якщо у людини є талант або упорство, то вона стане відомою у певних кругах. Давайте розберемося, як можна отримати додаткову вигоду зі свого імені.

Що таке мерч

Перед тим, як давати поради, як заробляти додаткові гроші, давайте розберемося, що ж таке взагалі мерч. Мерч – це речі із символікою бренду (логотипом, назвою, корпоративними кольорами, але не обов’язково всі разом). Мерчем можуть бути прості речі на кшталт футболок та кухлів або унікальні, створені спеціально для бренду, наприклад, колонки чи парфумерія. Впевнені, у вас вдома знайдеться хоч один брендований товар, наприклад, ручка або календар з логотипом.

Яким має бути ідеальний мерч

По перше, функціональним. Замість дрібнички створюйте те, чим можна реально користуватись у повсякденному житті. Яким має бути мерч, щоб його купували та використовували? По друге, привабливим (щоб хотілося показати друзям, запостити у соцмережі). Мерч створюють не для того, щоб його поклали до шафи. В ідеалі його мають хотіти купити та показати іншим людям. По третє, яскравим та впізнаваним. Не варто створювати тисячну типову футболку з логотипом – придумайте щось нове та унікальне. А якщо вже братися за товари масового споживання, наприклад, продавати одяг, то він має бути супер крутим і стильним.

Навіщо блогерам та инфлюенсерам потрібен мерч

По-перше, це додатковий дохід. Ваша аудиторія тепер може підтримати вас не лише лайком, а й гривнею, замовляючи фірмовий мерч. При його купівлі, на відміну від безкорисливих донатів улюбленому блогеру, передплатник стає володарем цілком конкретної фізичної речі. Набагато приємніше не просто підтримати автора, а й отримати щось натомість.

По-друге, це непогана реклама. З фірмовою футболкою або худі, кожен передплатник стає вашим амбасадором. Друзі, знайомі і навіть випадкові перехожі, як мінімум, захочуть дізнатися, чим цікавиться власник стильного мерча. Так вони прийдуть до вас на канал або сторінку, де зможуть вибрати щось для себе теж.

Як створити власний мерч без команди дизайнерів та швачок

Навіть якщо ви знімаєте контент про закиди і хокей і в житті не торкалися голки та ниток, то все одно легко впораєтеся зі створенням мерчу. В цьому вам може допомогти компанії на кшталт Євро-бренд, котрі спеціалізуються на виробництві якісної брендованої продукції. Все що вам потрібно зробити – це вибрати з каталогу, речі які вам сподобались, та зателефонувати менеджерам компанії Євро-бренд. Вони пропонують повний сервіс, від розробки дизайну та логотипу, до виробництва готової продукції.

Рекомендація: не економте на якості мерча, бо фактично є два виду один і тих самих виробів. Один більш дешевий і призначеній для вручення на всяких виставках та конференцій, а інший більш якісний, для працівників компанії і для реального довгого використання. По якості такий мерч буде суперничати з брендовими речами середнього цінового діапазону. Тобто це реально хороші речі, котрі можна довго використовувати.

Ще, великий бонус – що не обов’язково замовляти велику партію, можна замовити і 20 екземплярів певного товару. Тобто навіть популярний блогер у вузькій ніші, може затестити випуск власного мерча.