Опубліковано

Kiton (Кітон) – чоловічий та жіночий діловий одяг з Італії. Де купити, адреса магазинів

Kiton

Kiton (Кітон) – всесвітньо відомий бренд якісних чоловічих та жіночих костюмів, які виробляються в Італії.

Де купити бренд Kiton (Кітон), адреси магазинів в Україні

Знайти інформацію про фірмових магазинів Kiton можна на офіційному сайті компанії. В Україні є поки що один магазин Kiton

Адреси магазинів Kiton (Кітон) в Україні:

Київ, п-к Рильський, 6, телефон: +38 044 569-98-16

Kiton (Кітон) – всесвітньо відомий бренд якісних чоловічих та жіночих костюмів, які виробляються в Італії.

Де купити бренд Kiton (Кітон), адреси магазинів в Україні

Знайти інформацію про фірмових магазинів Kiton можна на офіційному сайті компанії. В Україні є поки що один магазин Kiton

Адреси магазинів Kiton (Кітон) в Україні:

Київ, п-к Рильський, 6, телефон: +38 044 569-98-16

Офіційний сайт компанії Kiton: http://www.kiton.it

Історія бренду Kiton (Кітон)

Протягом п’яти поколінь італійська родина Паоне жила в Неаполі й займалася реалізацією тканин. В 1933 році народився Чіро, син Антоніо Паоне, якому було призначено перетворити крихітний сімейний бізнес в успішну, відому в усьому світі компанію. В 23-літньому віці Чіро Паоне заснував у Неаполі компанію CІ.PA, кардинально змінивши при цьому десятиліттями існуючий до цього сімейний бізнес. Нова фірма була названа його ініціалами. Основним родом діяльності нового підприємства було пошиття чоловічого одягу. У створенні нової компанії Чіро підтримали й вклали свої засоби ще чотири підприємці, одним із яких став Чезаре Аттоліні, син іменитого кравця Вінченцо Аттоліні.

Участь у справі Чезаре дуже допомогло Чіро в заснуванні свого бізнесу. В Італії Вінченцо Аттоліні вважають одним із справжніх творців неаполітанського костюма, традиції якого згодом і перейняла торговельна марка Kiton. Вінченцо ще в 20-х роках минулого сторіччя вдосконалив класичний англійський костюм, змайструвавши з нього неаполітанський: він звузив і підняв пройму, забрав із внутрішньої сторони піджака все зайве, придумав фірмову нагрудну кишеню, а також став вшивати рукав, як на сорочках.

Через деякий час партнери Паоне один за іншим продали йому свої частки в компанії, і він став повноправним її власником. Спочатку Чіро найняв 40 кравців, а через пару років істотно розширив своє виробництво, відкривши в Арзано невелику фабрику. До цього моменту в асортименті компанії вже було більше 50 моделей, хоча безумовним лідером фабрики був класичний чоловічий костюм. Одна зі старих італійських легенд говорить, що першими постійними клієнтами фабрики стали представники сицилійської мафії, які віддавали перевагу костюмам Паоне за те, що в них чудово сполучалися зручність і шикарний вид.

В 1968 році торговельна марка CІ.PA була перейменована в Kiton – на честь хітонів, одягу древніх еллінів. Як говорив Чіро Паоне, це було зроблено для того, щоб уникнути непорозуміння при виході продукції на іноземні ринки. Він розумів, що абревіатура CІ.PA досить неблагозвучна для англомовних клієнтів.

По правді сказати, і з новою назвою справи компанії за межами Італії почали позитивно розвиватися не відразу – у Європі його продукція стала воістину популярна лише до середини 1970-х років. У Нью-Йорку штаб-квартира Kiton Corporatіon з’явилася тільки в другій половині 1980-х років. Але, на щастя, завзятість Паоне все-таки була нагороджена – в 1990 році Kiton була визнана самою респектабельною маркою у світі.

Філософія бренду

На думку Чиро Паоне, в основі торговельної марки лежить вільний, зручний, невагомий і нічим не обмежений піджак. Компанія, створена Паоне, більше походить на художню майстерню, ніж на серйозне сучасне виробництво. Це обумовлено тим, що з 1960-х роках технології виробництва в Kiton майже не змінилися. За настільки істотний період кількість співробітників компанії збільшилося всього на 330 чоловік, 220 з яких займаються винятково кроєм і пошиттям одягу. Розкрій, шиття, обметування, відпарювання й прасування – всі ці роботи проводяться тільки вручну. Тому на виготовлення одного костюма йде приблизно 20 годин. Використання швейних машин допускається лише при зшиванні прямих швів на боковинах піджаків і брючинах.

У виготовленні одягу використовується бавовна з Єгипту, вовна – з Англії й Шотландії, а саме головне, що 90% постачальників виконують замовлення для цієї неаполітанської марки з індивідуальним підходом. Приміром , надлегку вовну 150 Dіamante Blu виготовляють для Kiton винятково на стародавніх верстатах. Використання таких високоякісних матеріалів дозволяє створювати дуже легкі костюми.

Ізюминкою таких костюмів є округлене або як його зараз часто називають неаполітанське плече. Дане рішення вже протягом багатьох десятиліть є фірмовим знаком Kiton.

Звичайно, подібна педантичність при виборі тканин і використання винятково стародавніх технологій виробництва істотно відображаються на кінцевій вартості одягу. Звичайний костюм від Kiton коштує десь від 4 до 15 тис. доларів, а вартість найдорожчої моделі костюма цієї марки коливається від 30 до 50 тис. доларів, тут все залежить від побажань замовника.

Знаковим для Kiton став 1990 рік. Саме цього року фабрика, яка перебуває в Арзано, одержала таку кількість замовлень, з яким не змогла впоратися, тому було ухвалене рішення запустити її реконструкцію. Також цього року було вирішено почати розширювати асортименти. Першою такою ластівкою стала лінія неповторних шовкових краваток, які були виготовлені по дуже стародавній неаполітанській технології seven folds. В 1995 році компанія почала випускати діловий одяг для жінок, в 1996 – парфумерію, а в 2000 – джинсовий і спортивний одяг. За цей час компанія відкрила свої фірмові бутики в Італії, Росії, Японії, Німеччині, США й Китаї.

На сьогоднішній день Чіро Паоне вже відійшов від справ, залишивши за собою лише місце почесного президента у флагманській компанії Cіro Paone S.p.A., яка є одним з основних ланок у корпорації Kiton. Самою же корпорацією в цей момент керує племінник Чіро – Антоніо ДЕ Матіез.