Опубліковано

Hallmark (Холлмарк) – вітальні листівки родом з США. Де купити, адреса магазинів

Hallmark

Hallmark (Холлмарк, також називають: Холмарк) – всесвітньо відомий американський виробник вітальних листівок.

Де купити фірмові листівки Hallmark (Холлмарк), адреси магазинів в Україні

Листівки Hallmark відомі в усьому світі. Коштують вони не так дешево, як звичайні листівки, проте і якість завжди на висоті. Купити листівки Hallmark можна як в інтернет-магазинах, так і в оффлайнових. Їхні адреси, на жаль не зазначені на офіційному сайті, точніше зазначені, але тільки для США.

Hallmark (Холлмарк, також називають: Холмарк) – всесвітньо відомий американський виробник вітальних листівок.

Де купити фірмові листівки Hallmark (Холлмарк), адреси магазинів в Україні

Листівки Hallmark відомі в усьому світі. Коштують вони не так дешево, як звичайні листівки, проте і якість завжди на висоті. Купити листівки Hallmark можна як в інтернет-магазинах, так і в оффлайнових. Їхні адреси, на жаль не зазначені на офіційному сайті, точніше зазначені, але тільки для США.

Фірмові магазини Hallmark (Холлмарк), в Україні:

Київ,ТЦ Більшовик
Київ, ТЦ Глобус
Київ, Караван
Київ, Універмаг Україна
Київ, Аладдін

Офіційний сайт компанії Hallmark: http://www.hallmark.com/

Історія створення бренду листівок Hallmark (Холлмарк)

Історія компанії Hallmark почалася в 1910 році, коли зовсім ще юний Джойс Клайд Хол залишив незакінчений коледж і вирішив улаштуватися в Канзас-Сіті (штат Монтана). На момент приїзду в місто у Хола було з собою тільки дві взуттєві коробки, наповнені доверху поштовими листівками. У нього практично не було грошей, але був справжній підприємницький дух та рішучість у починаннях. Саме ці якості допомогли йому за декілька місяців заробити на продажі поштових листівок 200 доларів.

Через деякий час Джойс запросив приєднатися до нього свого брата Ролі Хола, і вже після цього вони разом створили компанію, яка займалася продажем листівок, виготовлених іншими фірмами. Ця компанія стала називатися Hall Brothers. Справи братів йшли успішно, і вже через кілька місяців вони змогли влаштувати для своєї компанії офісне й складське приміщення.

З січня 1915 року в братів Хол починається чорна смуга – пожежа, яка трапилася в офісі й на складі, знищує майже всю їхню продукцію. Незважаючи на те, що після такої невтішної події в братів Холів накопився величезний борг (17 000 доларів), зібравши вцілілі листівки, вони все-таки відкривають новий магазин. Щоб хоч якось скоротити витрати у відновленні своєї справи, вони вирішують зайнятися самостійним виготовленням листівок. Взявши кредит, вони купують невелику друкарню, з якої раніше досить плідно співробітничали.

Джойс Хол розумів, що реклама є одним з основних двигунів торгівлі, і вже з 1938 року він почав регулярно купувати ефірний час на радіо, а з приходом у наше життя телебачення – регулярно використовував телеефір у переддень популярних свят (Материнський День, Великдень, Різдво, День Валентина й ін.). Іноді Хол навіть фінансував театральні постановки та опери, це приносило його компанії ще більшу популярність.

В 1954 році компанія прийняла офіційне рішення змінити назву з Hall Brothers на Hallmark Cards. Після цього підприємницький підхід і інноваційна діяльність Джойса Клайда Холом, почала глибоко вкорінюватися.

В 1966 році президентом і виконавчим директором компанії став Дональд Хол – син Джойса. З приходом нового керівника Hallmark почала значно розширювати сфери свого торговельного ринку, продаючи продукцію у всіх куточках світу. Згодом такий підхід привів до створення Hallmark Іnternatіonal.

Джойс Хол пішов з життя в 1982 році, залишивши після себе збірник мудрих висловлень, викладених у його автобіографічній книзі. Смерть творця компанії також внесла зміни й у керівництво фірми – Дон Хол зайняв місце з, а Ірвін О. Хокедей молодший, був призначений президентом і виконавчим директором.

В 1986 році для зміцнення марки й продукції компанією Hallmark був розроблений і запущений проект Hallmark Gold Crown ® Store. Він офіційно об’єднував мережі роздрібної торгівлі та незалежних власників у єдину групу. Цей хід дозволив Hallmark розширятися, за рахунок поглинання інших компаній.

Сьогодні більшість із цих дочірніх компаній добре знайомі покупцям із всіх куточків земної кулі. Наприклад: фірма Sunrіse Greetіngs – сучасні вітальні листівки; DaySprіng – християнські вітальні листівки й подарунки; Wіllіam Arthur – розкішні канцелярські товари індивідуального виконання й багато інших.

На даний момент компанія Hallmark захопила колосальну частину торгівлі, близько 44% світового ринку листівок. У США Hallmark щодня робить більше 11 млн. листівок і приблизно 5000 інших виробів, починаючи від недорогого пакувального паперу до різдвяних прикрас. Над розробкою листівок працюють 700 письменників, художників і поетів, а також їм дуже допомагають звичайні люди, надсилаючи щорічно більше 70000 ідей.