Опубліковано

Gucci (Гуччі) – історія створення великого італійського будинку моди. Де купити, адреси магазинів

gucci

Gucci (Гуччі) – бренд створений в Італії на початку 1900 року. Це одна з найкривавіших історій про бренди, вона повна вбивств, прокльонів і пристрасті. Про історію будинку Гуччі був знятий фільм, режисером якого виступив Мартін Скорсезе, він зняв культовий фільм “Хресний батько”.

Де купити Gucci, адреси магазинів

В Україні є єдиний фірмовий магазин, який знаходиться в Києві за адресою:

Хрещатик, 15/4. Телефон: +38 044 390 42 82.

Gucci (Гуччі) – бренд створений в Італії на початку 1900 року. Це одна з найкривавіших історій про бренди, вона повна вбивств, прокльонів і пристрасті. Про історію будинку Гуччі був знятий фільм, режисером якого виступив Мартін Скорсезе, він зняв культовий фільм “Хресний батько”.

Де купити Gucci, адреси магазинів

В Україні є єдиний фірмовий магазин, який знаходиться в Києві за адресою:

Хрещатик, 15/4. Телефон: +38 044 390 42 82.
Подивитися адреси магазинів в інших країнах можна на офіційному сайті компанії.

Офіційний сайт компанії: http://www.gucci.com/de/storelocator/

Біографія Гуччіо Гуччі. Дитинство і юність.

Засновник будинку моди Гуччі Гучіо народився в родині ремісника в 1881 році у Флоренції. Батько займався торгівлею солом’яними капелюхами, які виготовляв сам. Однак син в 23 року зайнявся виробництвом кінної запряжки. Майстерня називалася “Будинок Гуччі”.

Однак проіснувала вона не довго, незабаром Гуччіо виїхав у Лондон. Чому так вийшло зараз вже не відомо. Однак ходять здогади, що це було пов’язане зі сваркою з батьком. У родині Гуччіо всі мали запальний характер і це часто дуже шкодило бізнесу. Власну справу Гуччіо проміняв на роботу носія, а потім коридорного ліфтера в отеленні “Савой”. Під час роботи Гуччіо відвідала думка, що валізи й сумки подорожуючої людини підкреслюють його статус і визначають приналежність до касти.

Повернення на батьківщину

Гуччі повернувся на батьківщину в 1921 році. У тому ж році він і оженився, а на зароблені в Лондоні 30 тисяч лір він знову відкрив майстерню, а потім і магазин, де продавалася його продукція: кінська збруя, одяг для жокеїв, валізи. Вся продукція була зроблена з якісної шкіри й виглядала дуже дорого й вишукано. Це зіграло свою роль, кращі наїзники Європи воліли виступати в костюмах від Гуччі, і незабаром компанія одержала широку популярність.

У Гуччіо Гуччі було шестеро дітей, які допомагали йому в роботі, а старший син Альдо в 1933 році придумав логотип Гуччі – дві переплетені букви G. Замовлень ставало усе більше, й в 1937 році Гуччі відкриває фабрику по виробництву дамських сумок, валіз і рукавичок. Уже в 1938 році у Римі на вулиці Vіa Condottі відкривається фірмовий бутик Гуччі. Справи йшли дуже успішно, вироби для багатих молодих людей користувалися широкою популярністю, було замовлення навіть від самого Муссоліні на оформлення його палаццо. В 1940 році фірмові магазини Гуччі були по всій Італії.

Альдо Гуччі

Альдо був талановитим дизайнером, завдяки йому будинок Гуччі одержав всесвітню популярність. Так бренд Гуччі почав випускати шовкові шарфи й краватки, годинники. У військові роки шкіри було мало й Альдо придумав сумочки з бамбуковими ручками, які були виготовлені з льону, джуту й пеньки (волокна стебел коноплі). В 1942 році Альдо поїхав підкоряти Америку, й уже в 1953 відкрився перший магазин у Нью-Йорку на П’ятій авеню.

Родольфо Гуччі

Ще один син Гуччіо Гуччі, однак він не підтримав сімейну традицію й став актором. Знімався однак він знімався під псевдонімом Мауріціо ДЕ Анкоре в період з 1930 до 1940 року. А після війни Рудольфо пішов з кіно й став працювати на фірмі батька. Про успіх бренду Гуччі він якось сказав так – “Родина була компанією, а компанія була родиною”. Продукцію Гуччі носили наступні відомі актори й можливо в цьому була якась заслуга Рудольфо: Інгрид Бергман, Одрі Хепберн, Грейс Келлі, Пітер Селлерсте. У відомому фільмі “Римські канікули” на Одрі Хепберн були мокасини від Гуччі та фірмовий шарф із шовку.

Багато знаменитостей віддавали перевагу аксесуарам від Гуччі, серед них були Жаклін Кеннеді й Грейс Келлі. На весіллі Грейс Келли з принцом Монако, кожний з гостей одержав у подарунок, шарф від Гуччі, а компанії Гуччі привласнили офіційний статус постачальника королівського двору.

Смерть Гуччіо й сімейні сварки

В 1953 році помер засновник компанії Гуччіо Гуччі. Після його смерті всі родичі пересварилися між собою, було багато судових розглядів у результаті яких 50 % акцій дісталося Альдо, що очолив фірму. Сімейство сварилося постійно, у результаті чого більшість прибутків йшло на адвокатів. Паоло, син Альдо, що згодом займав пост провідного дизайнера фірми, нескінченно судився зі своїм батьком і парадокс був у тім, що коли в Паоло закінчувалися гроші, рахунки за адвокатів сплачував Альдо!

Популярність

Навіть не дивлячись на склоки в 1960-70 роки бренд Гуччі одержав найбільшу популярність. Асортимент поповнився легендарними туфлями, які являли собою мокасини на шипованій підошві. Почалося виробництво парфумів, годинників, хутряних виробів, жіночого одягу. Щорічно компанія приносила по 800 млн. доларів.

Годинники від Гуччі

Северін Вундерман – комівояжер котрого помилково на телефонній станції з’єднали з Альдо Гуччі, скористався своїм шансом і став з Альдо партнером по бізнесі, а саме головою швейцарського підрозділу Гуччі – Gucci Tіmepіeces, що займається розробкою й виробництвом ювелірних прикрас і годинників.

Смерть Родольфо, знову сімейні звади

У роді Гуччі кипіла гаряча кров, тому після чергової сварки й першої бійки в 1982 році Паоло Гуччі, у котрого кинули попільницю разом з “Гуччі Парфюм” пішов з компанії. В 1983 році помер Рудольфо Гуччі, який заповість свої акції своєму синові Мауріціо. Ображені родичі, подають у суд, говорячи що Мауріціо підробив заповіт, у наслідок чого той, присуджений до річного приговору тікає з країни. Однак йому допомагає його дядько Альдо в наслідок чого Мауріціо повернувся в Італію й вступив у права спадкування.

Однак Паоло, який ображався на родину подав документи, чомусь в американський уряд, які говорили про те що Альдо ухилявся від податків у підсумку, останнього саджають в 1986 в американську в’язницю.

Мауріціо – президент компанії

В 1989 році Мауріціо стає президентом компанії, у якої справи йдуть все гірше й гірше. Правління було нищівним для компанії. Мауріціо звільняє людей, десятки років працюючих у компанії, знімає з виробництва легендарну сумочку з бамбуковою ручкою, переносить офіс у Мілан, на будівництво будинку якого витрачає більше півмільйона доларів. І більше того, він продає ліцензії на використання фірмового логотипа Гуччі різним дрібним фірмам, які в основному розташовуються в Азії. На початку 1990-х носити речі Гуччі вважалося поганим смаком, а компанія була практично розорена. Що б якось зберегти свої гроші онуки Гуччі Гуччі Роберто, Паоло й Джорджіо продали свою частку у вигляді акцій бахрейнській фінансовій компанії Іnvestcorp, що вирішує призначити Доменіко ДЕ Солле економічним директором. В 1990 році Доменіко призначає головним дизайнером будинку американця Тома Форда. Через кілька років він стає творчим директором Будинку Гуччі, тому що він відновив статус Guccі. Класичні туфлі Гуччі з декором у вигляді вуздечки стають дійсним хітом.
В 1993 році й Мауріціо продає свою частку Іnvestcorp за 100 млн. доларів. У такий спосіб жоден з роду Гуччі більше не володіє компанією й не має до неї відношення.

Все таємне стає явним. Смерть Мауріціо

27 березня біля свого міланського офісу був застрелений 45-літній Мауріціо Гуччі. Вбивство залишалося нерозкритим протягом декількох років. Однак по щасливій або не щасливій випадковості злочин був розкритий. Під підозру потрапила друга дружина Мауріціо – Патриція Реджіані, що при розлученні одержала 1 млн доларів, яхту й два будинки. У шлюбі в них були 2 дочки, і щоб вони не втратили спадщини, а Патриція боялася що Мауріціо одружиться втретє, друга дружина вирішує найняти кіллера.
Через кілька років, поліцейські, які стежили за власником піццеріі Ораціо Чекалу – які підозрювався в торгівлі наркотиками, випадково підслухали розмову, у якій Ораціо жадав від Патриції , доплатити за вбивство її чоловіка. У результаті чого обоє виявилися у в’язниці. Патрицію засудили на 25 років.

А бренд Гуччі продовжує процвітати, але вже без Гуччі

ДЕ Солле виявився дуже талановитим керівником, він відкликав ліцензії, вклав прибуток у розширення бізнесу й покупку відомих модних компаній, а також таланту Форда, чиї колекції незмінно мають успіх, компанія Гуччі знову стає лідером у світі моди. За колекцію 1995/96 року “Jet Set” Том Форд одержав звання Кращого модельєра. Від сезону до сезону Будинок Guccі ставав усе краще, перетворившись в один із найрентабельніших в Італії концернів.
В 2004 році в компанію “Guccі Group”, у яку входять такі компанії, як “Верб Сен-Лоран”, “Баленсіага”, “Олександр Маккуін”, “Серджіо Россі” і інші, купує французька корпорація Pіnault Prіn- temps Redoute (PPR). Будинок Гуччі знову охоплює нестабільність і через незгоду з новим керівництвом її покинули 2 чоловік, які власне й підняли Гуччі з попелу – ДЕ Солле й Том Форд.

Показ прощальної колекції великого дизайнера пройшов у лютому 2004 року на Тижні високої моди в Мілані. Прощальна колекція мала приголомшливий успіх, зал аплодував дуже довго. Крім Тома Форда з компанії пішло більше десятка модельєрів, серед яких був і Олександр Маккуін.

Алессандра Факкінетті

На зміну Фордові прийшов дизайнер з Prada – Alessandra Facchіnettі, вона створювала колекції Mіu Mіu. У будинку Гуччі вона початку діяти обережно, нічого глобально не зміняючи й повністю зберегла сексуально-гламурний стиль Будинку Гуччі. Однак і Факіанетті працює не довго, через 2 роки вона залишає Гуччі знову ж через розбіжності з керівництвом. Її місце займає Фріда Джаніні (Frіda Gіannіnі), яка працювала до цього в Fendі. В 2006 році Фріда була включена журналом Tіme у рейтинг “100 самих впливових персон у світі”. У тому ж 2006 відбувся її дебют під час показу колекції весна/літо 2006, у будинку Гуччі. Колекцію оцінили гідно, тому що там було багато нових фактур і рішень, які вписувалися в стиль Гуччі. Фінансові справи будинку знову пішли в гору: підтвердженням цього стало чергове придбання – цього разу знаменитого взуттєвого бренду Sergіo Rossі.

Підсумок, резюме

Це один із найкривавіших брендів, на протязі життя компанії були вбивства й постійні сварки між родичами, компанія переживала й зльоти й падіння. У підсумку головними дизайнерами будинку моди Гуччі побували люди з інших домів мод і вони теж лаялися з керівництвом. Складається враження що будинок Гуччі дійсно під прокльоном і після смерті засновника він буде завжди в нестабільності, однак це не заважає йому випускати щороку нові успішні колекції й аромати. Подивимося що ще нам приготує Gucci by Gucci.