Опубліковано

Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре) – чоловічий та жіночий одяг, взуття, аксесуари з Італії. Де купити, адреса магазинів

Gianfranco Ferre

Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре) – всесвітньо відомий італійський Будинок Моди, який випускає чоловічий та жіночий одяг, взяття, а також аксесуари.

Де купити бренд Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре), адреси магазинів в Україні

Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре) – всесвітньо відомий італійський Будинок Моди, який випускає чоловічий та жіночий одяг, взяття, а також аксесуари.

Де купити бренд Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре), адреси магазинів в Україні

На жаль, але на офіційному сайті бренду Gianfranco Ferre дуже мало інформації. Магазини не зазначені, а продукція представлена далеко не вся. Якщо пошукати в Інтернеті, то можна знайти безліч магазинів і інтернет-магазинів, де продаються парфуми й аксесуари Gianfranco Ferre. В Україні існує, поки що, один магазин Gianfranco Ferre.

Адреси магазинів Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре) в Україні:

Київ, вул. Басейна, 6, ТЦ Мандарин Плаза

Офіційний сайт компанії Gianfranco Ferre: www.Gianfrancoferre.com

Історія й коротка біографія Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре)

Джанфранко Ферре народівся 15 серпня 1944 року в Італії. Його батько був інженером, а в діда була велосипедна майстерня. Після школи Джанфранко закінчив архітектурний університет. Можливо, саме знання зодчого й підштовхнули його зайнятися дизайнерською діяльністю, яка принесла згодом йому величезну славу.

Один раз Джанфранко, убиваючи час, змайстрував досить симпатичну прикрасу, і ця процедура його захопила. Він придумував і створював різні невеликі прикраси: шкіряні ремені, браслети й інші подібні дрібнички. Незабаром молодому майстрові на подібні аксесуари почали надходити замовлення. Спочатку Ферре робив прикраси й аксесуари тільки зі шкіри.

Одного чудового дня Іза Бертоліні – подруга дитинства познайомила Ферре із дружиною Лімонта, хазяїна мережі самих популярних у Мілані магазинів Bіffі. Вона й запропонувала Джанфранко створити для одного з фешенебельних магазинів чоловіка невелику колекцію одягу зі шкіри. Створені Ферре шкіряні спідниці й жилети були розкуплені протягом двох днів. Після чого Ферре повністю закинув роботу архітектора й почав розвивати себе як дизайнера.

Власника бутика оцінили талант юного майстра й вирішили вивести хлопця у світ, познайомивши його з маркізою Ілеаной Спінала. Незабаром одне із творінь Ферре на сестрі маркізи помітила відома журналістка популярного італійського журналу Vogue Анна Піаджі. Ця чудова річ настільки вразила Анну, що вона захотіла поспілкуватися з автором. Побачивши ще кілька робіт Ферре, вона просто прийшла в захват і практично відразу замовила партію аксесуарів для великої фотосесії.

Після виходу у світ цих фотографій Ферре вже почали позиціювати як обдарованого дизайнера, і через якийсь час до нього просто посипалися пропозиції про співробітництво від різних італійських фірм. В 1971 році він починає працювати з Oaks, створюючи для них спідниці-парео. Пізніше для невеликої компанії UP.2.90 він розробляє досить незвичайну колекцію трикотажу. Місяць за місяцем ім’я Ферре завойовує все більшу популярність у світі італійської моди.

Також в 1971 році Ферре заключає один з найважливіших у своїй кар’єрі контрактів. Він починає співробітничати з генуезькою компанією, яка займається виробництвом плащів торговельної марки San Gіorgіo і верхнього одягу Courlande. Винятково для своїх моделей Ферре розробляє нові фасони, які трохи, але відрізняють від його виробів до цього.

Одна з компаній запропонувала Джанфранко займатися розвитком лінії одягу Ketch, досить модної по стилю, але до непристойності дешевої за ціною. Виготовлення подібних речей можна було організувати тільки в країнах третього світу, тому в 1972 році молодому дизайнерові доводиться відправитися в Індію, для того щоб особисто контролювати весь процес. Провівши там три роки, Джанфранко не тільки поповнив свій творчий досвід, але й добре розвив управлінський. За ці роки він детально вивчив всі рівні швейного виробництва й усілякі текстильні ремесла.

Коли восени 1975 року Ферре повернувся в Італію, його практично відразу запросив на роботу дизайнером Франко Маттіолі – творець одягу відомих марок Deі Mattіolі й Baіla. Так Джанфранко став трудитися над створенням своєї першої повної колекції для Baіla by Ferre.

В 1978 році він вирішується організувати свою власну компанію Gianfranco Ferre (Джанфранко Ферре). У цьому ж році виходить його перша колекція.

22 липня 1986 року на показах Alta Moda, які проходили в Римі, дебютує колекція Високої моди Ферре. Тут було представлено 70 авторських моделей, витончено об’єднаних сірим кольором, зрідка розведених червоним, білим і чорним кольором.

В 1989 році президент корпорації LVMH Бернар Арно пропонує Джанфранко Ферре зайняти пост художнього директора в Будинку моди Dior, замість Марка Боана. Публіка сприймає цю звістку як виклик, але час показує, що й це завдання Ферре під силу. Він зумів повернутися до джерел Будинку Dіor і гармонійно об’єднати колишню класику з пишною розкішшю.

22 липня 1989 року Ферре представляє суспільству колекцію від Будинку Dіor, а рівно через тиждень, у музеї Гальєра Джанфранко Ферре урочисто преміювали Золотим наперстком. В історії це було вперше, коли престижну французьку нагороду вручали іноземцеві. Із цього дня Ферре став знаменитим всесвітньо визнаним модельєром.

У жовтні 1996 року в день показу своєї колекції pret-а-porter від Dіor у Карузель Дю Лувр Джанфранко Ферре оголосив, що, будучи модельєром Dіor, він не може належним чином керувати власним Будинком моди й тому повинен покинути Будинок Dіor.

В 1995 році майстер вирішується запустити першу колекцію джинсів.

В 1996 році Ферре запускає свою парфумерну лінію й створює перший аромат з назвою Ferre by Ferre.

В 1998 році відкриває два фірмових бутика в Лондоні.

В 2000 році Ферре вирішується продати свою компанію Тоніно Перну, а навесні того ж року міланський сенат призначає його президентом Академії Образотворчих Мистецтв. За всі попередні до цього роки Ферре визнавали кращим дизайнером Італії шість разів.

18 червня 2007 року в 62-літньому віці Джанфранко Ферре пішов з життя. Він був одним з найвідоміших дизайнерів світу. В Італії Джанфранко багато хто називає архітектором, але це не тому, що він має архітектурну освіту, а за строгість у стилі створених їм вбрань. Простота, строгість і чіткі лінії – це візитна стильова картка Ферре.

Сьогодні престижний логотип GFF є гарантією гарного смаку, високого стилю й сучасного дизайну.