Опубліковано

GAS (Гас) – молодіжна одежа з Італії. Де купити, адреса магазинів

GAS

GAS (Гас) – італійський бренд з виробництву чоловічого й жіночого джинсового одягу стилю casual.

Де купити одяг GAS (Гас), адреси магазинів

Фірмові магазини GAS є в багатьох країнах, особливо широко вони представлені в Європі і є навіть у Росії. Адреси магазинів можна довідатися на офіційному сайті компанії. України серед цих країн немає, тому в нас купити джинси GAS можна тільки через Інтернет або різні мультибрнедові магазини.

GAS (Гас) – італійський бренд з виробництву чоловічого й жіночого джинсового одягу стилю casual.

Де купити одяг GAS (Гас), адреси магазинів

Фірмові магазини GAS є в багатьох країнах, особливо широко вони представлені в Європі і є навіть у Росії. Адреси магазинів можна довідатися на офіційному сайті компанії. України серед цих країн немає, тому в нас купити джинси GAS можна тільки через Інтернет або різні мультибрнедові магазини.

Офіційний сайт компанії GAS : gasjeans.com

Інформація про бренд GAS (Гас)

Бренд GAS є власністю компанії Grotto. Він був створений в 1982 році італійцем Claudio Grotto. Ця компанія була продовженням сімейного бізнесу Клаудіо й розташовувався на північному сході Італії в містечку Chiuppano.

Створюючи нову марку, Клаудіо Гротто вирішив відтворити ключовий набір цінностей і переваг людей, які займалися різними жанрами музики. За основну концепцію компанії був узятий принцип “keep it simple” – “будь простіше”. У цьому всьому полягали такі поняття як простота, позитивність, зручність, функціональність, якість, помірна вартість і довговічність.

Логотипом марки GAS стало зображення двох перехресних веселок, які по одній з легенд один раз бачив сам засновник марки, після сильного шторму в Кейптауні.

Для солідної й респектабельної італійської моди молодіжні бутики GAS спочатку не викликали відповідної довіри, але за досить короткий проміжок часу молоді італійці розглянули всі їх позитивні сторони.

Стрімкий успіх в Італії привів Гротто до ідеї розширення компанію й виходу на міжнародний ринок. Спочатку одяг GAS з’являється в магазинах Європи, через рік на Далекому Сході, а ще через деякий час у Північній Америці та у арабських країнах. Позитивно позначилися на міжнародній експансії дорогі й різнокольорові рекламні компанії. У рекламах одягу GAS, як правило, завжди іронічно демонструвалися якісь сцени з реального життя зі звичайними людьми, які проживають поруч із нами.

Сьогодні GAS має п’ять досить великих дочірніх підприємств в Іспанії, Франції, Німеччині, Угорщині й Великобританії. Продукція цієї марки продається більш ніж в 45 країнах світу, а кількість торговельних місць уже перевалило за 3000. Також, крім власного розвитку, компанія Grotto спонсує масу різних заходів і спортивних команд.