Опубліковано

Etro (Етро) – чоловічий та жіночий одяг, взуття та аксесуари з Італії. Де купити, адреса магазинів

Etro

Etro (Етро, також називають Єтро) – італійський Будинок моди, який випускає чоловічий та жіночий одяг, взуття та аксесуари.

Де купити одяг Etro (Етро), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії Etro, можна знайти адреси фірмових магазинів. На-жаль бутиків Etro в Україні немає.

Офіційний сайт компанії Etro: http://www.etro.it

Інформація про будинок моди Etro (Этро)

Etro (Етро, також називають Єтро) – італійський Будинок моди, який випускає чоловічий та жіночий одяг, взуття та аксесуари.

Де купити одяг Etro (Етро), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії Etro, можна знайти адреси фірмових магазинів. На-жаль бутиків Etro в Україні немає.

Офіційний сайт компанії Etro: http://www.etro.it

Інформація про будинок моди Etro (Этро)

Засновником італійського Будинку моди Etro являється неповторний знавець живопису й великий шанувальник стародавніх тканин – Джіроламо Етро. Почавши свій шлях із купівлі невеликої фабрики, він зміг створити власну імперію в існуючому світі моди.

З роками ім’я Etro для багатьох стало стилем життя. Бренд Etro асоціюється з бездоганною якістю, витонченістю, а також вишуканістю. Ключовим напрямком марки є пристрасть до подорожей та історії – ці моменти проглядаються практично у всіх лініях, які випускаються, Gіmmo Etro. Саме любов дизайнера до культури й екзотики підштовхнула його перейти від звичайної обробки текстилю до створення повноцінного одягу, і в результаті в 1968 році він заснував свою компанію Etro S.p.A.

Після створення компанії в переліку його продукції залишилися тільки дорогі, вишукані тканини, зроблені з матеріалів вищої якості – шовк, кашемір, льон, бавовна. Крім того Джіроламо дуже багато уваги приділяє оригінальності дизайну.

В 1977 році компанія переїхала у відреставрований стародавній будинок на Vіa Spartaco. У цьому ж році бібліотека Етро поповнюється декількома рідкими й досить старими книгами по мистецтву виготовлення текстилю.

В 1980 році компанія Etro запускає лінію по виробництву меблевих аксесуарів і різних домашніх дрібниць.

Навесні 1981 року з’являється лінія нових декоративних тканин, у якій вперше представлений неповторний “огірковий” орнамент Paіsley, який став згодом фірмовим символом Etro. Незабаром дана лінія була доповнена чоловічими й жіночими аксесуарами: хустками, краватками й шалями. Основний акцент при розробці моделей цієї лінії був зроблений на вишукані, дорогі матеріали, які дизайнер уміло наситив незвичайними кольорами та неординарним фасоном.

В 1983 році популярність неповторної тканини Etro із чудовим орнаментом Paіsley істотно зросла, тому що з’явилася лінія шкіряних виробів. Портфелі, сумки чудової якості й фактури, різних розмірів підходили до шику 80-х років.

На початку 90-х років компанія Etro вирішує повернутися до виробництва готового одягу. Скрупульозні дослідження стилю того часу допомогли Етро створити ряд модних чоловічих і жіночих колекцій. Ключовою знахідкою дизайнера стає його неперевершена майстерність і неординарне індивідуальне бачення моди. На сьогоднішній день практично все елітарне світове суспільство віддає перевагу продукції Etro.

В 1988 році у Мілані компанія відкриває свій основний креативний центр. Трохи пізніше на Vіa Pontaccіo відкривається новий бутик, яукий спеціалізується винятково на аксесуарах для будинку. Магазин, відкритий на Vіa Montenapoleone, реалізує як чоловічу, так і жіночий одяг, а бутик на Vіa Verrі є одним з представників косметичної й парфумерної продукції даної марки.

Торговельна політика бренду Etro спрямована винятково на відкриття окремих великих магазинів у всіх країнах світу, а також на створенні ряду окремих більш дрібних бутиків у найбільш престижних країнах, які мають великі обсяги продажів дорогої продукції, яку випускає дана торговельна марка. Перші фірмові бутики Etro були відкриті в 1990 році в Римі й Парижі.

Величезну популярність марка Etro одержала ще в середині 80-х років і донині їй вдається успішно втримувати лідируючі позиції у світі моди. Зараз Etro – це визнана всесвітня мережа, яка складається з 40 фірмових бутиків.