Escada (Ескада, помилково називають: Єскада)– німецька компанія виробник жіночого одягу, взуття, аксесуарів і парфумів. Належить концерну Escada Group, який випускає продукцію під брендами: Escada, Escada Sport, Aprіorі, Bіba, Laurel, Cavіta.
Де купити Escada (Ескада), адреси магазинів
Адреси фірмових магазинів Escada можна подивитися на офіційному сайті компанії.
В Україні фірмові магазини Escada можна знайти за адресами:
Київ, вул. Червоноармійська, 20
Escada (Ескада, помилково називають: Єскада)– німецька компанія виробник жіночого одягу, взуття, аксесуарів і парфумів. Належить концерну Escada Group, який випускає продукцію під брендами: Escada, Escada Sport, Aprіorі, Bіba, Laurel, Cavіta.
Де купити Escada (Ескада), адреси магазинів
Адреси фірмових магазинів Escada можна подивитися на офіційному сайті компанії.
В Україні фірмові магазини Escada можна знайти за адресами:
Київ, вул. Червоноармійська, 20
Київ, вул. Владимирська, 49
Херсон, п-т Ушакова, 81
Донецьк, б-р Пушкіна, 30
Харків, вул. Міроносицька, 88
Сімферополь, п-т Кірова, 16
Офіційний сайт: www.escada.com
Історія компанії Escada (Ескада)
Escada була створена в Німеччині в 1976 році. Це був сімейний бізнес Вольфганга й Маргарети Лій (Wolfgang and Margaretha Ley). На момент створення компанії Маргарета Лій уже була досить успішною супермоделлю. Але досягнення цієї милої дівчини не обмежувалися лише модельним бізнесом. До своєї модельної кар’єри вона успішно працювала модельєром при шведському королівському дворі, а з кінця 60-х по початок 70-х років створювала одяг для німецької фірми Mondі (Монді).
Після того, як в 1974 році Маргарета виходить заміж за Вольфганга, вона ще деякий час продовжує займатися виготовленням одягу для сторонніх марок. Але вже в 1976 році сімейна пара вирішується відкрити власну компанію. Зони відповідальності в бізнесі чоловік і жінка ділять у такий спосіб – Вольфганг бере на себе рішення всіх фінансових і адміністративних питань, а його неповторна дружина розробку колекцій і розкручування іміджу молодої компанії.
Ім’я Escada компанія сімейства Лій одержує лише через три роки після створення. Цю назву подружня пара придумала після відвідання перегонів, які проходили в Ірландії: так звали коня, який виграв забіг.
З перших же днів створення компанії справи йшли тільки угору. Уже через два роки компанія Escada, випускаючи модний й досить дорогий одяг, умудряється одержати 44 млн. марок чистого доходу. Цей успіх приводить творців до ідеї створення ще одного бренду з назвою Laurel (Лорел), що був би доступний для людей з середнім статком. Цей бренд виявляється також дуже вдалим і вже до початку 90-х перевершує Escada по кількості проданих товарів.
Щодо першого бренду можна відзначити, що вже в 90-х роках колекція Escada мала у своєму переліку більше 1200 товарів, включаючи, звичайно ж, ювелірні вироби, взуття, рукавички й усілякі аксесуари.
Після таких значимих успіхів компанії Вольфганг Лій вирішує взяти курс на підкорення міжнародних ринків. У підсумку це стає вірним і навіть стратегічним рішенням, тому що просуванню бренду Escada починає сприяти загальносвітовий ріст інтересу до витонченої німецької моди. У ці роки чудовий підйом показали й такі компанії як Jіl Sander (Джіл Сендер), Hugo Boss (Хьюго Бос) і Mondі (Монді).
У 1987 році компанії Лій вдається придбати фірму Schneeberger (Шнібергер) і на її базі відкрити нові ринки, а також значно збільшити виробничі потужності. У середині 1988 року для тих же цілей здобувається компанія Kemper (Кемпер). З ростом компанії відбувається й розширення лінійки брендів – створюються такі бренди як Natalіe Acatrіnі (Наталі Асатріні), Crіsca (Кріска) і Aprіorі (Апріорі). В 1989 році Вольфганг також вирішується придбати 80% каліфорнійської компанії з назвою St. John (Сейнт Джон), який працює над створенням одягу в такому ж ціновому сегменті, як і Escada.
В 1990 році в продаж виходять перші парфуми від компанії Escada, а через зовсім небагато часу – цілий напрямок косметичних засобів Escada Beaute (Ескада Бьюті).
Проблеми компанії починаються в 1992 році, відразу ж після того як на 57 році життя помирає Маргарета Лій, фінансова криза, Що Починається, згубно впливає на величезну кількість незавершених проектів, спрямованих на розширення, і вже до кінця цього року збитки компанії становлять $60 млн, а в 1993 – $17 млн. Для того щоб хоч якось відновитися, компанії доводиться продати свою частку в St. John, і перевести більшість виробничих потужностей в інші регіони.
У нове століття компанія вступає, переживши велику реорганізацію. Лінія Escada Beaute припинила своє існування, а бренд Laurel перетворився в самостійну компанію. Що стосується бренду Escada тут всі навпаки – компанія зайнялася ретельним розширенням асортименту. В 1994 році стартує лінія спортивного одягу – Escada Sport (Ескада Спорт), а в 1998 компанія знайомить шанувальників з колекцією Escada Eyewear (Ескада Айвеар). Такі дії дали можливість компанії в 2004 році показати досить великий приріст прибутку й благополучно запустити нову лінію одягу для дітей Escada Kіds (Ескада Кідс). В 2008 році компанія знову зазнає рекордних збитків, але все-таки , власникам вдається утримати її на плаву.
На сьогоднішній день в Escada Group (Ескада Груп) входить дві компанії Escada AG, що працює із брендами Escada, Escada Sport і Prіmera (Прімера), яка випускає одяг під брендами Aprіorі, Bіba (Біба), Laurel і Cavіta (Кавіта). На всіх фабриках працює більше 4000 чоловік, а продаж одягу цих марок відбувається по усьому світу приблизно в 550 торговельних місцях.