Опубліковано

Dim (Дім) – бренд жіночої та чоловічої білизни з Франції. Де купити, адреса магазинів

Dim

Dim (Дім) – бренд жіночої та чоловічої білизни з Франції.

Де купити білизну й колготки Dim (Дім), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії Dim, не зазначені магазини, які є в Україні, але вони все ж таки є.

Адреси магазинів Dim (Дім) в Україні:

Київ, ТЦ Глобус, 2- лінія
Київ, ТЦ Більшовик, Блок А, третій поверх

Dim (Дім) – бренд жіночої та чоловічої білизни з Франції.

Де купити білизну й колготки Dim (Дім), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті компанії Dim, не зазначені магазини, які є в Україні, але вони все ж таки є.

Адреси магазинів Dim (Дім) в Україні:

Київ, ТЦ Глобус, 2- лінія
Київ, ТЦ Більшовик, Блок А, третій поверх
Київ, ТЦ Дрімтаун
Київ, ТЦ Караван, телефон: 044 206-43-65
Київ, ТЦ Метроград, телефон: 044 247-55-75
Київ, ТЦ Городок
Київ, ТЦ Олімпійський

Офіційний сайт компанії Dim: http://www.dim.fr

Історія торговельної марки білизни Dim (Дім)

Торговельна марка Dim (Дім) є не просто популярним брендом, а досить важливою частиною французької історії. Нижня білизна й колготки цієї марки носять практично всі французькі дівчата, у ньому вони ходять на роботу, їздять на відпочинок і спокушають чоловіків. Компанія Dim – це яскравий приклад успішного бізнесу, який із крихітної провінційної фабрики зміг піднятися до широкомасштабного підприємства з мільйонними прибутками.

Історія даного бізнес-гіганта почалася в 1953 році в невеликому провінційному містечку Troyes, де молодий підприємець Бернар Гільберштейн вирішив створити компанію по виробництву жіночих капелюшків. Через п’ять років він вирішує розширити асортимент й запускає лінію гарних і недорогих панчіх під маркою Bas Dimanche. Панчохи мали приголомшливий попит, їх буквально змітали із прилавків магазинів. Така тенденція дозволила Бернардові вже до 1962 року збільшити обсяги продажів бренду до 25% усього ринку панчіх на території Франції. В 1965 році, дослухаючись до поради великого професіонала рекламної справи Марселя Блестейна-Бланшета, керівництво компанії вирішило змінити назву бренду на Dim.

Однак справжній успіх приходить до компанії з винаходом колготок, які вона почала випускати в часи студентських повстань 1968 року, присвячених, у свою чергу, пошуку нових воль у суспільстві. Також колготки відмінно вписувалися в тогочасні часи сексуальної революції, тому що їх було досить зручно носити з міні-спідницями. В 1965 році бренд Dim представляє громадськості перші у світі кольорові колготки, які продаються тільки в яскравих квадратних коробочках і через деякий час стають основним модним аксесуаром практично всіх французьких жінок. Крім цього бренд Dim має дуже демократичні ціни – коли моделі конкурентів коштують 20 франків, Dim продає свої за п’ять.

Також в 1965 році на телевізійні екрани виходить перша реклама цієї марки. Героїнями даної реклами стали дівчата, які сміялися та танцювали у різнобарвних колготках. Через усього кілька років марка Dim стає другою у світі компанією, яка займається виробництвом колготок, з 65% реалізацією продажів за межами Європи.

В 1971 році з приходом моди на шорти Dim випускає безшовні колготки, а через пару місяців з’являються колготки з набором фарб, які дозволяють самостійно перефарбовувати свою модель у будь-який колір.

У цьому ж році Dim випускає в ефір серію нових рекламних роликів Dim Stars, які стали справжнім надбанням рекламної історії бренду. Зіркою цих роликів стала відома модель Marіe-Chrіstіne Deshayes. За час існування бренду рекламні кліпи для його розкручування знімали такі знамениті режисери як Вільям Кляйн, Клод Міллер, Алан Фуше й, звичайно ж, Люк Бессон.

У середині сімдесятих років компанія Dim викуповує торговельну марку нижньої білизни Rosy. І практично відразу випускає першу колекцію білизни з величезною кількістю бавовняних зручних ліфчиків.

В 1986 році в продажі з’являється модель Dim’Up – це панчохи, які самі можуть триматися на нозі. В 1987 році з’являється перша білизна для чоловіків, а через ще десять років колготки із блискучої лайкри Dіam’s і неповторні безшовні трусики й футболки. Усі вище перераховані речі дотепер користуються величезною популярністю в шанувальників і шанувальниць бренду. Також наприкінці дев’яностих Dim представила інноваційне покоління колготок, спільно розроблених косметологами й технологами – це були тонізуючі, зволожувальні колготки для схуднення.

В 2002 році Dim, дотримуючись модних тенденцій, створює нову лінію з назвою Beautіful People. У цей час з маркою співпрацюють такі імениті дизайнери як Vanіna Vesperіnі, Іsabel Marant, Jean-Paul Knott, E2, Paul&Joe.

На сьогоднішній день Dim належить групі Dim Branded Apparel, яка володіє також такими марками білизни, як Wonderbra, Playtex, Chantal Thomass et Shock Absorber і Chesterfіeld. Сильною стороною марки Dim, крім її постійної близькості до світу модних тенденцій, є здатність прораховувати віяння моди.