Опубліковано

Diadora (Діадора) – спортивний одяг та взуття з Італії. Де купить, адреса магазинів

Diadora (Діадора) – спортивний одяг та взуття з Італії. Де купить, адреса магазинів

Diadora (Діадора) – італійський спортивний бренд взуття, одягу та аксесуарів.

Де купити спортивний одяг Diadora (Діадора), адреси магазинів в Україні

Diadora (Діадора) – італійський спортивний бренд взуття, одягу та аксесуарів.

Де купити спортивний одяг Diadora (Діадора), адреси магазинів в Україні

На жаль, на офіційному сайті компанії Diadora, нічого не сказано про фірмові магазини. Як стало відомо, незабаром в Україні повинен з’явитися новий дистриб’ютор торговельної марки Diadora. А поки що, купити продукцію Diadora можна в мультибрендових магазинах або через Інтернет.

Офіційний сайт компанії Diadora: www.Diadora.com

Історія створення спортивного бренду Diadora (Діадора)

Історія цієї торговельної марки починається з років Першої світової війни. У передгір’ях регіону Венето тоді воювали війська Італії й Австрії. Італійським солдатам потрібна було міцне взуття, придатне для пересування в горах. Його й почали робити в одній із провінцій Венето в 1917 році. Виготовляло все взуття, звичайно, вручну.

По закінченню війни випуск чобіт і гірські черевики тривав, почалося виробництво й спортивного взуття. В 1924 році місцева спортивна команда на Паризьких Олімпійських Іграх зайняла почесне третє місце, тим самим підтвердивши високу якість спортивного взуття з Венето. Марка Diadora з’явилася вже після Другої світової війни, засновником компанії був Марчелло Даніеле (Marcello Danіelle). Назву він обрав за порадою друзів. У перекладі із грецького “dіa-dora” означає “поділ успіху”, “поділ почестей і подарунків”. Саме цим принципом і керується компанія от уже багато років.

В 1948 році Diadora почала виробництво гірськолижних черевиків, які як і раніше робилися вручну.

На початку 60-x років компанією була впроваджена технологія press mouldіng (заснована на використанні прес форм), завдяки чому виробництво взуття різко збільшилося. Diadora взяла курс на виробництво спортивного взуття. Початок виявився вдалим, а через якийсь час компанія взагалі зайняла лідируючі позиції в цій області, її виробу стали еталоном якості.

Логотип “п’ять куль” компанії Diadora з’явився в 1966 році (кулями були замінені овали в буквах d, a і o). П’ять куль асоціюються з п’ятьма кільцями Олімпійського руху – символом вищих спортивних досягнень. З тих пір візитна картка компанії змінювалася чотири рази.

В 70-і роки для реклами своєї продукції Diadora почала залучати чемпіонів у різних видах спорту. Разом з тим зусилля компанії були спрямовані не тільки на забезпечення взуттям і одягом професійних спортсменів, але також і на створення повсякденного взуття спортивного типу.

В 1976 році, на Олімпійських іграх у Монреалі, стало ясно, що Diadora розширила асортимент взуття для легкої атлетики. У цьому ж році розпочало швидко рости число футболістів, які грають у бутсах від Diadora. Емблема з п’ятьма кулями стала ознакою високої якості й у цьому виді спорту.

Реклама за участю видатних спортсменів виявилася виграшним ходом. Виробництво перевищило 3 мільйони пар спортивного взуття в рік, компанія відкрила більше 3500 торговельних місць в 45 країнах світу. Спортивне взуття (зокрема , тенісні туфлі) стало невід’ємною частиною повсякденного життя великої кількості людей, особливим успіхом воно користується в молоді.

В 80-і роки екіпіруванню від Diadora надають перевагу багато спортсменів таких видів спорту як: теніс, легка атлетика й футбол. Крім того, до них приєдналися велогонщики, баскетболісти, волейболісти, автогонщики, боксери, мотоциклісти й п’ятиборці. Серед чемпіонів того часу, які виступали в екіпіруванні з логотипом Diadora, можна назвати Нікі Лауду, Зіко, Алена Проста, Айртона Сенна й футболістів національної збірні Італії. Це були часи, коли спортивні події почали активно показувати по телебаченню, і вболівальники запам’ятовували, у взутті й одязі яких відомих виробників виступають спортсмени.

У пошуках нових технологій компанія Diadora почала співробітництво з компанією Mіlan Bіo-engіneerіng Centre. Результатом такої взаємодії стали усе більш ефективні рішення в області створення спортивного взуття, які потім застосовувалися й при виробництві взуття “для всіх”.

На сьогоднішній день відразу кілька відомих спортсменів уклали контракти з компанією Diadora, серед них такі відомі футболісти, як Франческо Тотті, Амантіно Мансіні, Деян Станковіч, Піппо Індзагі, Каху Каладзе. Компанія поставляє форму для збірної Шотландії, італійського футбольного клубу Рому й англійський Крістал Пелес.

Diadora затвердила свої позиції на міжнародному ринку спортивного взуття, одягу й аксесуарів завдяки високим характеристикам своїх виробів. Одяг довго зберігає первозданний вид, взуття легке й зручне. Ретельне відстеження спортивної моди, новітні розробки й продумана маркетингова політика дозволяють компанії, незважаючи на усе більшу конкуренцію, залишатися в числі лідерів протягом довгого часу.