Chloe (Хлоє, помилково називають: Хлоі) – французький бренд жіночого одягу, аксесуарів і парфумерії. Сходження Будинку моди Chloe по щаблях успіху було досить романтичним. Дочці знаменитого музиканта й співака Пола Маккартні – Стеллі вдалося звести його на самий вищий рівень.
Де купити Chloe (Хлоє), адреси магазинів
Chloe (Хлоє, помилково називають: Хлоі) – французький бренд жіночого одягу, аксесуарів і парфумерії. Сходження Будинку моди Chloe по щаблях успіху було досить романтичним. Дочці знаменитого музиканта й співака Пола Маккартні – Стеллі вдалося звести його на самий вищий рівень.
Де купити Chloe (Хлоє), адреси магазинів
Фірмові магазини Chloe в основному розташовані в країнах Східної Європи, їхні адреси можна знайти на офіційному сайті компанії. Однак України серед цих країн немає. Тому якщо ви хочете побувати в бутику Chloe, треба їхати в Європу або хоча б у Росію. Зате в Україні добре представлена лінія парфумів від Chloe.
Офіційний сайт компанії: www.chloe.com
Історія створення будинку моди Chloe (Хлоє)
Історія Chloe почалася в 1945 році, після того як молода багата жінка блакитної крові Габі Агьєн, приїхавши з Єгипту в Париж, вирішила створити шість начерків костюмів для свого гарного друга. Як тільки ескізи були готові, Габі й двоє кравців усього за пару днів відтворили ці моделі.
Незабаром Агьеєн обладнала у своєму будинку невелике ательє, у якому вона і двома помічницями початку втілювати в життя свої нові ідеї. Габі довго не могла визначитися з назвою свого невеликого підприємства. Назва Агьєн їй здавалася ріжучою слух. Трохи помізкувавши над цією проблемою, дизайнер просить дозволи у своєї гарної подруги Хлоі ДЕ Брюметон наректи ательє її ім’ям. Думаючи, що справа Габі не має майбутнього, Хлоя погоджується. Але приятелька помиляється, і вбрання починають знаходити своїх постійних покупців. Божевільна, як здавалося на перший момент, авантюра зі створенням Будинку моди вдається.
В 1956 році в Cafe de Flore (Кафе ДЕ Флор) пройшов перший показ Будинку Chloe.
Протягом практично 20 років єдиним недоліком цього Будинку моди, як вважають багато хто, була відсутність єдиного стилю. Ця проблема зникла тільки в 70-і, після того як дизайнером Chloe став Карл Лагерфельд – саме тоді й почався справжній розквіт цього Будинку моди. Але справи компанії добре розвивалися недовго, тому що в 80-х роках Лагерфельд іде з Chloe, забравши з собою основну частину персоналу.
В 1995 році на місце провідного модельєра була запрошена Стелла Маккартні. З першими її роботами публіка була ознайомлена відразу ж після закінчення нею школи модельєрів Сент-Мартінс. У цьому показі в дефіле брали участь тільки дві її кращі подруги Кейт Мосс і Наомі Кемпбелл.
Досить жалюгідне положення Будинку Chloe не викликало особливого страху в дебютантки, тому що вона була досить працездатною дівчинкою і їй дуже хотілося перевірити свої можливості. Стелла завжди дотримувалася жіночного, сексуального стилю, зі швидким хіповським відтінком.
Романтика, кокетство, сексуальність, ніжність, а іноді й сміливість – такими словами можна охарактеризувати всі колекції Стелли Маккартні. Публіка добре приймала її експерименти, коли вона поєднувала прості форми з в’язаними вставками, розширеними рукавами, вишивками й шнурівками. Сполучення шовку й бавовни в моделях нижньої білизни, мереживні корсети, бікіні із червоним серденьком і повітряні комбінації стали маркою Стелли.
Колекції цієї юної дівчини, як виявилося згодом досить успішного дизайнера, завжди несли в собі легкий і спокійний настрій, підкуповуючи цим публіку.
Демократична лінія See by Chloe (Сі бай Хлоє), що вела Стелла, приносила Будинку моди дуже пристойний дохід. Хоча споконвічно багато хто вважав, що керівництво компанії хоче просто пропіарити себе ім’ям Маккартні. Одним з тих, хто розпускав подібні слухи, був Карл, який покинув компанію Chloe, Лагерфельд. Причиною тому, напевно, була заздрість, тому що справи Chloe ішли нагору й без участі Лагерфельда.
Chloe рухалося в новому напрямку – молодість, свіжість. Стелла Маккартні завжди творила у своїй ніші, ніколи не намагаючись суперничати зі своїми колегами МАККВІНОМ і Гальяно.
В 2002 році Стелла залишає свій пост, а замість неї в компанію приходить Фібі Філо. У своїх колекціях Фібі використовує заданий раніше напрямок легкості й спокою.
Восени 2006 року компанія Chloe запрошує на пост креативного директори шведа Пауло Андерсона (Paulo Melіm Andersson).
В 2008 році керівником Chloe стає Ханна МАКГІББОН.