Carlo Pazolіnі (Карло Пазоліні) – російська компанія по виробництву взуття.
Де купити Carlo Pazolini (Карло Пазоліні), адреси магазинів
Купити взуття марки Карло Пазоліні можна у фірмових магазинах, яких досить багато в СНД. Подивитися адреси фірмових магазинів можна на офіційному сайті компанії. Є російська й англійська версії.
Адреси магазинів Carlo Pazolini в Україні:
Київ, ТРЦ Комод, вул. Луначарского, 4;
Київ, бул. Лесі Українки, 24;
Carlo Pazolіnі (Карло Пазоліні) – російська компанія по виробництву взуття.
Де купити Carlo Pazolini (Карло Пазоліні), адреси магазинів
Купити взуття марки Карло Пазоліні можна у фірмових магазинах, яких досить багато в СНД. Подивитися адреси фірмових магазинів можна на офіційному сайті компанії. Є російська й англійська версії.
Адреси магазинів Carlo Pazolini в Україні:
Київ, ТРЦ Комод, вул. Луначарского, 4;
Київ, бул. Лесі Українки, 24;
Київ, вул. Січневого повстання, 5;
Київ, “Будинок взуття”, пр. Перемоги, 19;
Київ, Універмаг Україна, пл. Перемоги, 3;
Київ, ТРЦ Караван, вул. Лугова, 12;
Київ, ТРК Глобус, Площа Незалежності;
Київ, ТРЦ Променада, вул. Баговутовська, 17/21;
Київ, ТРЦ Дрім Таун, пр. Оболонський, 1Б;
Харків, пр. Героїв праці, 9, ТРЦ “ДАФІ”, м. Героїв праці;
Дніпропетровськ, вул. Глинки, 2, ТРК “МОСТ-СІТІ-ЦЕНТР”;
Рівне, вул. Макарова, 23, ТРЦ “ЕКВАТОР”;
Донецьк, вул. Артема, 130, ТЦ «ДОНЕЦК-СІТІ»;
Одеса, Семафорний провулок , 4, ВТЦ «НА СРЕДНЬОФОНТАНІВСЬКІЙ»;
Вінниця, вул. Козицького, 51, ТРЦ «МАГІЦЕНТР».
Офіційний сайт компанії Carlo Pazolini: http://www.carlopazolini.com/ru/#/shops/ukraine/
Історія компанії Carlo Pazolini (Карло Пазоліні)
Бренд Carlo Pazolini був вигаданий в 1990 році в рекламному агентстві “Відео Інтернешнл” за замовленням підприємця Іллі Рєзника. Згодом представники компанії неодноразово підкреслювали, що свого російського походження компанія не приховувала ніколи – але при цьому чомусь завжди підкреслювалося місце реєстрації торговельної марки – в Італії, а про країну-виготовлювача повідомлялося дрібним шрифтом на дні коробки, та й то найчастіше там було написано не “Зроблене в Росії”, а безликий напис “Made іn Chіna” (До речі, на сьогоднішній день офіційно торговельна марка Carlo Pazolіnі належить ірландській компанії Carlo Pazolini TM Global Servіce Lіmіted).
Carlo Pazolіnі – російський бренд взуття, створений Іллею Рєзником в 1990 році. Для того щоб спочатку взуття краще продавалося, рекламне агентство “Відє Інтернешнл”, в 1992 році вигадали гарну історію про те що бренд походить з Італії й взуття італійське. Торговельна марка Carlo Pazolіnі дійсно була зареєстрована в Італії, а шилася спочатку в Росії, а потім у Китаї, але на взутті завжди писалося Китай, але ніяк не Росія. Я зустрічав напис і made іn Іtaly і made іn Іndіa, і made іn Chіna.
Ну, а на офіційному сайті компанії от що пишуть про взуття Карло Пазолліні:
Carlo Pazolіnі – одна з лідируючих компаній у виробництві й продажу взуття класу medіum і medіum – hіgh . Компанія володіє торговельними марками Carlo Pazolіnі®, Carlo Pazolіnі Couture®, Adamі® і має виробничі підприємства в Італії, Іспанії, Росії й на території Китаю, активно розвиває власну роздрібну мережу фірмових магазинів.
Компанія веде свою історію з 1990 року. Саме тоді на території Італії була зареєстрована торговельна марка Carlo Pazolіnі . Згодом вона пройшла реєстрацію в Росії, США, Гонконгу й ряді інших європейських і азіатських країн, що підписали Мадридську угоду. За 18 минулих років бренд Carlo Pazolіnі став одним із самих популярних у Росії, що доводять результати численних соціологічних опитувань.
Актуальність і якість – знак популярності взуття Carlo Pazolіnі в покупців. Ексклюзивні колекції розробляють кращі італійські й російські дизайнери компанії. Всі заводи Carlo Pazolini оснащені сучасним устаткуванням, на якому працюють кваліфіковані фахівці.
У даний момент компанія переживає бурхливий ріст і реалізує довгострокову програму розвитку роздрібної мережі. Щорічно вводяться в роботу десятки сучасних магазинів з різноманітним асортиментом взуття, що відповідають будь-яким, навіть самим вишуканим запитам. Штат з магазинів проходить підготовку у фірмовому навчальному центрі компанії, що дозволяє підтримувати на належному рівні обслуговування покупців.
Основним, складового успіху компанії Carlo Pazolini, стало створення сильного, бренду який легко впізнати, це збільшує шанси компанії на досягнення поставлених завдань розвитку, дозволяє розширити сферу діяльності, охопити великий обсяг займаного, на даний момент, компанією сегмента взуттєвого ринку.
Особливу увагу компанія приділяє формам і засобам спілкування з своїми потенційними покупцями, використовуючи для цього ексклюзивні іміджеві матеріали, у створенні яких беруть участь кращі фотографи, моделі, стилісти.
Основна мета компанії Carlo Pazolini складається у формуванні смаків своїх покупців, забезпеченні їх модним і якісним взуттям, що приносить справжнє естетичне задоволення своїм власникам.