Опубліковано

Brioni (Бріоні) – жіночий та чоловічий одяг ручної роботи з Італії. Де купити, адреса магазинів

Brioni

Компанія Brioni (Бріоні) – це Будинок моди найвищого класу, що на сьогоднішній день робить і продає найдорожчі костюми в усьому світі. Усі без винятку костюми Brioni виготовляються вручну, і коштують у середньому біля $5000, а деякі ексклюзивні моделі, зроблені під замовлення, можуть досягати суми й $30 000. Також, під брендом Brioni випускається й елітний жіночий одяг.

Де купити Brioni (Бріоні), адреси магазинів

Компанія Brioni (Бріоні) – це Будинок моди найвищого класу, що на сьогоднішній день робить і продає найдорожчі костюми в усьому світі. Усі без винятку костюми Brioni виготовляються вручну, і коштують у середньому біля $5000, а деякі ексклюзивні моделі, зроблені під замовлення, можуть досягати суми й $30 000. Також, під брендом Brioni випускається й елітний жіночий одяг.

Де купити Brioni (Бріоні), адреси магазинів

Адреси фірмових магазинів можна подивитися на офіційному сайті бренду.

В Україні бренд Brioni (Бріоні) можна купити за адресами:

Київ, вул.Владимирська, 20\1, телефон: +380 44 568-59-31

Офіційний сайт: http://www.brioni.it/

Історія торговельної марки Brioni (Бріоні)

Історія торговельної марки Brioni почалася в далекому 1945 році, коли нікому невідомий на той момент італієць Насарено Фонтіколі (Nazareno Fonticoli) і його гарний друг Гаетано Савіні (Gaetano Savini) вирішили відкрити в Римі магазин одягу. Для назви своєї фірми вони вибрали ім’я курортного острова Бріоні, який колись належав Італії, і на якому для комфортного відпочинку раніше збиралася вся італійська знать і аристократія.

Brioni за дуже короткий проміжок часу зуміла зарекомендувати себе як краща фабрика по пошиву одягу у Римі. Замовляти в ній речі стали найвідоміші й найбагатші люди Італії. Костюми даної марки мають виняткову якість, і цей факт дозволив компанії більше половини сторіччя не витрачати ні однієї копійки на рекламу. Продукцію Brioni рекламували самі покупці між собою.

Незважаючи на постійне й стабільне розширення ринків збуту, хазяї компанії зосереджували більше на процесі створення найкращих костюмів у світі, а не на поширенні своїх товарів. В 60-і роки минулого сторіччя фабрика Brioni не дуже була схожа на промислове підприємство, тому що швейні машини використалися тільки для пришивання внутрішніх кишень і підкладок, всі інші роботи виконувалися тільки вручну.

На виробничих площах фабрики Brioni працювало 750 кравців, які шили костюми винятково руками. Згодом в Brioni з’являється безліч конкурентів, які почали оснащувати свої майстерні самою новітньою технікою, і саме в цей момент перед Brioni стала критична проблема відсутності необхідної кількості кваліфікованих кравців. Але вже до другої половини 70-х власникам компанії вдається вирішити цю проблему – вони відкрили чотирирічну швейну школу, що і по сьогоднішній день це є найкраща школа кравців у всій Італії.

Згодом компанія трохи пішла назустріч прогресу й автоматизувала певні операції – це й дало можливість стабільному росту компанії протягом 80-х і 90-х років. Але до яких би інновацій не приходили власники компанії, вона так і залишається охоронницею свого іміджу ексклюзивного й надзвичайно якісного одягу, виготовленого руками. Із цієї причини на швейних машинах реалізовуються роботи тільки з виворітної сторони одягу, все-таки інші шви, як і багато років тому, робляться професійними кравцями вручну.

В 1990 році фабрика починає займатися виробництвом сорочок, аксесуарів зі шкіри й, на диво багатьох, навіть жіночого одягу. Крім цього, у першій половині 1990-х на сторінках глянсових журналів світу вперше друкують рекламу Brioni.

Зараз компанія Brioni належить спадкоємцям засновників. Виробничі площі розміщені на восьми італійських фабриках, які розташовуються в таких містах як Болонья, Абруццо, а також у пригороді Мілану.

На кожний звичайний костюм від Brioni йде близько 10 годин шиття ручного, 18 годин на пришивання ґудзиків, підкладки й інших деталей, і, крім цього, кожне творіння проходить 42 стадії прасування. Костюми Brioni завжди тримаються на піку моди, тому що в компанії є постійне прагнення до досконалості. Це підтверджується наявністю таких прихильників як Володимир Путін, Кофі Аннан, Дональд Трамп та багато інших знаменитих людей.