
A.Testoni (А. Тестоні) – італійський бренд чоловічого й жіночого взуття.
Де купити взуття А.Testoni (А. Тестоні), адреси магазинів
На офіційному сайті компанії А.Testoni можна довідатися адреси фірмових магазинів по усьому світу. В Україні фірмових магазинів А.Testoni на жаль немає.
Офіційний сайт компанії A.Testoni: http://www.testoni.com
Історія бренду взуття А.Testoni (А. Тестоні)
A.Testoni (А. Тестоні) – італійський бренд чоловічого й жіночого взуття.
Де купити взуття А.Testoni (А. Тестоні), адреси магазинів
На офіційному сайті компанії А.Testoni можна довідатися адреси фірмових магазинів по усьому світу. В Україні фірмових магазинів А.Testoni на жаль немає.
Офіційний сайт компанії A.Testoni: http://www.testoni.com
Історія бренду взуття А.Testoni (А. Тестоні)
Історія компанії А.Testoni почалася в далекому 1929 році з невеликої майстерні, яка займалася ручним виготовленням добротного чоловічого взуття. Хазяїном взуттєвої майстерні був чудовий майстер-взуттьовик Amedeo Testoni.
За роки успішно розвитку у важелів керування компанією вже встигли побувати три покоління родини Amedeo. За цей час компанія A.Testoni змогла стати одним із самих великих виробників у світовій взуттєвій індустрії.
На даний момент компанія володіє 64 фірмовими бутиками роздрібної торгівлі, розкиданими по усьому світу. Крім цього вона постійно експортує величезну кількість своєї продукції у Великобританію, Японію й Далекий Схід.
За стабільно високу якість продукції й традиційно ручну техніку виготовлення компанія А.Testoni вже давно одержала визнання світової громадськості. Зараз А.Testoni це вже не просто компанія – це величезний виробничий комплекс, який містить у собі сім іноземних філій, які збувають продукцію. Виробництво продукції даної марки відбувається тільки на особистих фабриках А.Testoni, розташованих на території Італії.
Кожний етап виробничого процесу дуже скрупульозно контролюється. Це відбувається з метою контролю відповідності якості заданим стандартам. До недавніх досягнень компанії можна віднести наступні дії:
– регулярне збільшення мережі фірмових магазинів і роздрібних магазинах – відкриття останніх бутиків у Японії, Кореї, Китаю, Індонезії й Тайвань;
– відновлення й удосконалення стилю, який сприяє випуск нових ліній, більш чітко спрямованих на покупця.
Також зовсім недавно компанія запустила новий план дистрибуції колекцій, за виконанням якого скрупульозно стежить внутрішня комерційна структура компанії. Метою нового плану дистрибуції є відкриття сучасних фірмових бутиків високого класу в слабко охоплених куточках Європи (Франція, Іспанія, Швейцарія, Німеччина, Великобританія, Східна Європа, Росія й Україна), а також у США й на Близькому Сході.