Zara (Зара) – іспанський виробник чоловічого й жіночого одягу. Брендом володіє компанія Іndіtex Group, якій також належать такі бренди як: Massіmo Duttі, Pull and Bear, Oysho, Uterque, Stradіvarіus і Bershka.
Де купити Zara (Зара), адреси магазинів
Магазини Zara в Україні діляться на чоловічі й жіночі. Вони перебувають поруч, тому не переплутайте в який магазин заходити.
Zara (Зара) – іспанський виробник чоловічого й жіночого одягу. Брендом володіє компанія Іndіtex Group, якій також належать такі бренди як: Massіmo Duttі, Pull and Bear, Oysho, Uterque, Stradіvarіus і Bershka.
Де купити Zara (Зара), адреси магазинів
Магазини Zara в Україні діляться на чоловічі й жіночі. Вони перебувають поруч, тому не переплутайте в який магазин заходити.
Купити одяг Zara можна в мережі фірмових магазинів, адреси яких можна подивитися на офіційному сайті компанії (на момент написання статті пошук по магазинах не працював).
В Україні купити бренд Зара можна за адресами:
м. Київ, ТЦ Караван;
м. Київ, ТЦ Дрімтаун;
м. Київ, вул. Хрещатик, 23.
Офіційний сайт компанії Zara: www.zara.com
Історія бренду Zara
Заснована компанія Zara була в 1975 році іспанцем Амансіо Ортега (Amancіo Ortega) у місті Ла-Корунья. До цього Амансіо працював продавцем у магазині одягу, саме цей досвід і дозволив йому вгадувати моду та поводження клієнта, а також відкрити успішний бізнес в Іспанії.
У першому магазині Zara, продавалися моделі двійники відомих брендів. Хтось може сказати що це не красиво, копіювати когось, але треба ж було із чогось починати, тому Ортега й вибрав таку стратегію для початку. Через 5 років Ортега почав відкривати нові магазини в Іспанії, тому що його перший магазин був досить успішним і дозволив назбирати потрібну суму грошей. На початку 1980-х років, Ортега почав шукати рішення, що б змінити концепцію магазина, він хотів випускати більше ніж 2-3 колекції на рік, як робило більшість брендів на той період. Проблема в малій кількості колекцій була така, що вгадати смаки споживачів не завжди можливо, у зв’язку з цим можна не вгадати, і залишитися з не розпроданим товаром. Ортега ж хотів створити швидку моду, що б випуск одягу, від дизайну до поставки в магазини, займав максимум місяць.
Втілити мрію Ортега допомогла Хосе Марію Кастейяно (Jose Marіa Castellano) – фахівець з інформаційних технологій, яка працювала в компанії Aegon Espana’s, а після чого фінансовим директором Іспанського підрозділу компанії ConAgra. В 1984 році Кастейяно приєднується до компанії Zara і починає роботу над швидкою схемою поширення готового одягу. Завдяки новій комп’ютеризованій схемі Кастейяно, компанія змогла скоротити час від дизайну до надходження у продаж одягу до 10-15 днів. Щоб домогтися такого швидкого результату, було найняті порядку 200 дизайнерів. Завдяки такому швидкому створення колекцій, Zara змогла задовольнити запити своїх клієнтів швидко реагуючи на нові модні тренди.
В 1985 році, завдяки гнучкості й швидкості, компанія Іndustrіa de Dіseno Textіl S.A., або Іndіtex (а саме так стала називатися компанія, яка володіла Zara) змогла завоювати увагу іспанських покупців. Моментальна мода від Zara набрала таку популярність, що день поставки товару одержав назву “день Z”, а асортимент магазинів оновлювався кожні 2 тижня. У зв’язку з цим і покупці змушені були відвідувати магазини Zara частіше, тому що колекції швидко змінювалися.
Успіх компанії дозволив їй відкрити свій перший магазин за межами Іспанії в 1988 році. Першою країною яка побачила Zara стала Португалія. З 1990 по 2000 роки були відкриті магазини в таких країнах як США, Мексика, Греція, Бельгія, Швеція, Мальта, Кіпр і багато в інших магазинах. В основному Zara має свої власні фірмові магазини, однак у країнах центральної Азії є франчайзингова схема. Напевно це зв’язано з складностями й нестабільністю регіону, тому поки що Zara воліє не ризикувати й не вкладати туди гроші.
Виробництво
Компанія робить одяг повністю сама, починаючи від дизайну й пошиття. Шиється ж одяг у таких країнах як Іспанія, Португалія, а також країнах Азії й Африки. Основні колекції випускаються в країнах Європи, а продукція з довгим строком розміщення в магазинах така як футболки майки виробляється в країнах Азії, Туреччини.
Компанія Zara робить трохи більше половини колекції одягу на початку кожного сезону, а інший одяг випускається вже на протязі сезону.
Завдяки великій кількості колекцій, які змінюються мінімум раз на місяць, у магазин Zara клієнти проходять порядку 16 разів у рік, в той час як в інші магазини всього 3-4.
Колекції, лінії одягу
Колекції одягу торговельної марки Zara розраховані на різні групи споживачів. Випускаються як жіночі, так і чоловічі колекції.
Існують такі лінії:
Zara woman – жіночий одяг, виготовлена з натуральних тканин: шовку, вовни. Розрахована на дорослих ділових жінок.
Zara Basіc – більш дешева колекція одягу, виконані з простіших матеріалів, які мають домішку синтетики. Розрахована на ширше коло споживачів.
Zara TRF – яскравий і модний одяг для підлітків.
Zara Man – чоловіча лінія одягу, яка підкреслює риси представників сильної статі.
Як і з моменту створення марки, зараз багато моделей мають подібність з сезонним pret-a-porte, особливо це стосується лінії Zara woman, де використаються натуральні тканини, однак коштує Zara набагато дешевше.
Якість одягу Zara досить висока, хоча бувають і неприємні виключення, коли потрапляють не дуже гарні речі. Вартість моделей у магазинах Zara трохи нижча ніж, в Mango і Naf Naf, але все-таки бренд розрахований на покупця з більш ніж середніми статком.
Крім одягу в магазинах Zara можна купити аксесуари, взуття й білизну.