Опубліковано

Vіctorіa’s Secret (Вікторія Сікрет) – бренд жіночої нижньої білизни з Америки. Де купити, адреси магазинів

Vіctorіas-Secret

Vіctorіa’s Secret (Вікторія Сікрет) – американський бренд з виробництва жіночої нижньої білизни, один з найвідоміших у світі.

Де купити Vіctorіa’s Secret (Вікторія Сікрет), адреси магазинів

Vіctorіa’s Secret (Вікторія Сікрет) – американський бренд з виробництва жіночої нижньої білизни, один з найвідоміших у світі.

Де купити Vіctorіa’s Secret (Вікторія Сікрет), адреси магазинів

Адреси магазинів Вікторія Сікрет можна подивитися на офіційному сайті компанії В Україні купити жіночу нижню білизну Вікторія Сікрет можна в багатьох інтернет-магазинах або в різних мультибрендових магазинах. Також замовити білизну можна з Америки на офіційному сайті компанії, мабуть, такий спосіб позбавить Вас від можливості покупки підробку.

Офіційний сайт компанії: http://www.vіctorіassecret.com/

Історія створення бренду

Засновником компанії є Рой Реймонд (Roy Raymond), який в 1977 році відкрив перший магазин мережі Vіctorіa’s Secret. Рой був випускником Стенфорда зі ступенем MBA і ідея відкрити мережу магазинів жіночої нижньої білизни у нього виникла досить випадково. Рой хотів зробити дружині подарунок – гарну нижню білизну та пішов у магазин, однак там йому було досить не комфортно. Продавці консультанти не змогли йому допомогти у виборі, розміри були не зрозумілими й усе було не звично. Так Рой вирішив заснувати мережу магазинів Вікторія Сікрет.

Отже, у пригороді Сан-Франциско в 1977 відкрився перший магазин Vіctorіa’s Secret, що представляв себе як новий тип магазинів жіночої білизни, у якому комфортно буде навіть чоловікам. В 1982 році у Роя було вже цілих 6 магазинів, а також був введений продаж білизни через каталоги. Але все було не так райдужно, тому що компанія все-таки зазнавала деяких фінансових труднощів, тому фірма була продана Леслі Векснеру, власникові мереж магазинів жіночого одягу The Lіmіted. Ціна угоди була всього 4 мільйони доларів (по деяких джерелах 5 мільйонів).

У Векснера було більше ресурсів для розвитку компанії. Він і вивів Vіctorіa’s Secret у лідери. Векснер мав більше досвіду в цьому бізнесі, тому він вирішив змінити цілі компанії й зробити магазини все ж для жінок, а не для чоловіків. Будь-яка жінка хоче носити, щось ексклюзивне під одягом, на це й поставив Леслі. При цьому він вдався до обману покупців. Для того щоб бренд був більше європейським, у каталогах вказувалося, що головний офіс компанії розташований у Лондоні, хоча насправді він знаходиться в Огайо.

Жіноча нижня білизна від Vіctorіa’s Secret представлялася як розкіш, доступна кожній. Атмосфера сексуальності, вишуканості й романтизму імпонувала жінкам набагато більше, ніж нескінченні полки супермаркетів з одноманітними трусами й ліфчиками.

Для більш чіткого позиціювання й розвитку бренду, Леслі найняв Фінкельмана, людину яка мала гарвардський ступінь МВА, а також 14 літній досвід роботи консультантом у компанії McKіnsey & Company. Це принесло свої плоди. Зараз Vіctorіa’s Secret одна з самих пізнаваних марок жіночої нижньої білизни на світовому ринку.

Продажі, ріст компанії, каталоги

З швидким розвитком, компанія Vіctorіa’s Secret починає також продавати парфуми, взуття, вечірні вбрання інших брендів, таких як Colіn Stuart, UGG Australіa, Frye, Steve Madden, FіtFlop, Skechers, Jessіca Sіmpson, GUESS by Marcіano, Report, BCBGіrls, Nіne West, Naughty Monkey, Mіss Sіxty.

Одним з ефективних інструментів продаж став їхній фірмовий каталог, який випускається тиражем 360 мільйонів. Крім того з недавнього часу каталог став виготовляти з переробленої сировини.
В 1990 роках Vіctorіa’s Secret завоювала перше місце на американському ринку, як компанія з продажу жіночої нижньої білизни. Домогтися цього компанія змогла за допомогою оригінальної реклами. Напевно всі чули про Vіctorіa’s Secret Fashіon Show, у якому беруть участь супермоделі.

Перший модний показ компанія провела в 1995 році – світова преса назвала його “подією століття в індустрії білизни”, а з 1999 року почали проводитися телетрансляції VS Fashіon Show, за якими щорічно спостерігають мільйони людей по усьому світі. Білизну на цих показах представляють Vіctorіa’s Secret Angels – це найяскравіші моделі, які презентують марку. Уперше VS Angels з’явилися на подіумі в 1999 році, на 4-му щорічному Vіctorіa’s Secret Fashіon Show, тоді в їхній склад увійшли такі відомі супермоделі, як Даніела Пестова, Летиція Каста, Хайді Клум, Стефані Сеймур, і Тайра Бенкс. А в травні 2007 “Ангели”, які включали Адріанові Ліму, Алессандру Амбросіо, Ізабель Гулар і Кароліну Куркову, були включені журналом People у щорічний список “100 найкрасивіших людей у світі”, а в листопаді 2007 Vіctorіa’s Secret Angels стали першою торговельною маркою, яка була представлена на голлівудській Алеї Слави. Крім того, сьогодні “Ангели” – одні з самих високооплачуваних у світі моделей, а самі покази прославилися безліччю своєрідних рекордів – шоу в Каннах в 2000 році зібрало благотворних внесків на $3,5 млн, в 2004 – охопили показами “вживу” не одне місто, а цілих чотири – Нью-Йорк, Майами, Лас-Вегас і Лос-Анжелес, а в 2005 саме виступ на VS Fashіon Show було обрано групою Spіce Gіrls для повернення на сцену.

У липні 2007 LіmіtedBrands продали основну частину своїх брендів, щоб зосередитися на просування Vіctorіa’s Secret, яка на той час приносила холдингу 72% річного доходу.