Levi Strauss & Co. (Левіс, Лівайс, Levіs) - історія створення американського джинсового бренду. Де купити, адреси магазинів

levistrauss

Levi Strauss & Co. (Леві Страусс і До, Левіс, Лівайс) - американська компанія по виробництву джинсів і одягу, була заснована в Сан-Франциско (США) в 1853 році. Зараз це один з найбільших виробників джинсів, винахід джинсів приписують засновникові компанії - Леві Страуссу.

Де купити Levi Strauss & Co, адреси магазинів

Зараз у компанії Левіс є своя мережа фірмових магазинів по усьому світі. Джинси цієї торговельної марки заслуговують поваги хоча б тому що вони були перші. Червоний міні лейбл по колишньому пришивається до правої задньої кишені й логотип з кіньми залишається незмінним. Джинси Левіс це насамперед дух молодої Америки, дух волі, довговічності і якості. Розчаровує хіба що ціна, яка висока.
В 2010 році компанія володіла такими брендами як Levі's, Dockers, Sіgnatu.
Адреси фірмових магазинів можна подивитися на офіційному сайті.


В Україні Левіс можна купити за адресами:

Київ, магазин Levi's® Store , пл. Незалежності, 1, ТВК "Глобус", 1-ша лінія, нижній рівень, тел.: 8 (044) 585-11-51, 10.00 - 22.00;
Київ, магазин Levi's Outlet, вул. Басейна, 2, ТЦ "Метроград", квартал бутиків, тел.: 8 (044) 496-06-20;
Київ, магазин Levi's® Store, вул. Лугова, 12, ТЦ "Караван", тел.: 8 (044) 206-43-70;
Київ, PROMENADA CENTER, Овручська,18, тел.: 8 (044) 206-53-88;
Київ, ТРЦ Більшовик, вул. Гетьмана, 6, (044) 200-18-88;
Київ, ТЦ Піраміда (Стоковий магазин), вул. Олександра Мішуги, 4.

Офіційний сайт: http://www.levistrauss.com/

Коротка біографія Levi Strauss (Леві Страусса).

Родом Леві був з Баварії (Німеччина) і народився в 1829 році. Родина була велика - 7 дітей, а по національності вони були євреями. У той час у Німеччині євреям мало чого дозволялося, тому він, разом з родиною, у віці 18 років іммігрував у США, в країну великих можливостей. Щоб не розкривати своїх єврейських коренів Леві придумав собі американське співзвучне ім'я - Леві Сраусс, у Німеччині ж його кликали: Лейб Штраусс.

Підприємницькі здатності в Леві проявлялися з самої юності, так при подорожі в Америку він взяв з собою різного дріб'язку на продаж і рулон парусини та майже все продав на пароплаві за пристойною ціною, однак прибувши до Америки зрозумів що продешевив - там ціни були ще вище на його продукцію. Однак у нього ще залишалося полотно парусини. Що б його по вигідніше продати Леві відправився в табір золотошукачів у Каліфорнії. Він хотів продати парусину на тенти для наметів, однак старателі мали велику потребу в міцних штанях!

Через кілька днів Леві запропонував старателеві штани з того самого полотна. Говорять, спроектував і зшив він їх сам. Це були міцні штани, шви яких були посилені подвійним рядком, на кокетці, що дозволила обходитися без ременя, у штанях було багато кишень і їх було легко прати. Можна сказати це були перші джинси, щоправда не сині.

Тим часом, поки Леві подорожував по Америці, чоловік його старшої сестри Davіd Stern (Девід Штерн) в 1949 році встиг відкрити свій галантерейний магазин у Сан-Франциско. Магазин мав зручне розташування біля берегу, тому одержувати товар з портів було дуже зручно.

В 1950 році Леві приєднується до сімейного бізнесу в Сан-Франциско. Перші сині джинси мали величезний успіх у робітників. Оскільки тканині з парусини прийшов кінець Леві змушений був замовити тканину в постачальника з Франції, фабрики якого розташовувалися в містечку Nіmes. Пізніше бавовняну тканину стали називати denіm. Штани з деніма, пофарбовані в синій і блакитний кольори за допомогою індиго, швидко розпродавалися, і компанія Levi Strauss & Co. почала стрімко розвиватися, постійно розширюватися. З самого початку діяльність фірми Levi Strauss відрізнялася завидною послідовністю - компанія патентувала практично всі свої продукти й ноу-хау.

Справжні перші джинси

Ті штани які шив Леві все-таки не дотягали до справжніх джинсів які ми звикли бачити зараз, у них не вистачало заклепок на кишенях. В 1973 році Леві одержав листа від кравця з Ріно (штат Невада) - Джейкоба Девіса (Jacob Davіs). Той пропонував партнерство в покупці патенту на придуману їм технологію. Суть технології була в зміцненні кишень за допомогою заклепок. Джекоб був кравцем і його клієнти часто скаржилися на те що в місцях кріплення кишень штани рвуться по шву, тому Джейкоб і зміцнював їх заклепками.

Партнерство з Джекобом було дуже тісним. У перший рік Леві Страусс продав 21 000 пар джинсів і курток з мідними заклепками. Однак на задніх кишенях їх незабаром довелося замінити на посилений шов, тому що заклепки псували сідло й меблі. Перший час кравці, які працювали в Леві, шили джинси вдома . Однак в 1873 році, незважаючи на економічну депресію, попит на штани виріс й тому компанія була змушена зібрати всіх кравців під одним дахом на маленькій фабриці. Керівником фабрики став Джейкоб Девіс.

Успіх і визнання

В 1877 році фабрика Levi Strauss & Co. розширилася, і фірмові риси штанів марки Levi's - темно-синя бавовняна тканина, заклепки, стібки й рядок, а також гарантія якості - перетворилися в стандарт.
1886 - рік винаходу логотипа Levi's. У той час це був шкіряний лейбл із зображенням двох коней, які намагаються розірвати джинси. Картинка зображувала реальний експеримент, який був проведений, після повідомлення машиністом паровоза, який використав пару джинсів замість зчіпки, яка порвалася, вагонів і благополучно довів вагон до станції.

Після такої реклами джинси Левіс або як їх деякі називають Лівайс, повністю підкорили Америку.
В 1890 компанія почала привласнювати номера моделям своїм продуктам, і знаменитий номер "501" був привласнений заклепаним джинсам.

Levi особливо не балувала своїх клієнтів новинками, однак в 1912 році випустила дитячі комбінезони Koveralls. Дизайнером був син Джекоба Девіса - Саймон (Sіmon Davіs). Паралельно була запущена рекламна компанія, що дозволила вийти Левіс на міжнародний ринок. Перша світова війна фактично ніяк не вплинула на бренд, тому що компанія не укладала ніяких договорів з військовими.
Основний дохід компанії був від продажу джинсів, тому в 1922 році було злегка скорочене виробництво інших продуктів компанії. У цьому ж році джинси стали випускатися з петлями для ременя. До цього вони забезпечувались лише ґудзиками для підтяжок.

Депресія 1930 років.

Як не дивно для Левіса вона пройшла досить успішно, тому що сприяла рекламі джинсів, як справжній культурі ковбоїв дикого заходу, вестерни також зіграли свою роль.
В 1936 році до логотипа бренду додалася маленька червона етикетка, яка була пришита до правої задньої кишені, що б джинси Левіс були більше пізнавані.

Друга світова, післявоєнне час

Левіс перенесла цей період теж на відмінно, тому що був укладений контракт з військовими і це допомогло підвищити пізнаваність марки у Європі. В 1950 році компанія сфокусувала свою рекламу на молоді й фактично створила нову культуру джинсового одягу. Тут Голлівуд допоміг компанії знову, знамениті актори Марлон Брандо й Джеймс Дін з'явилися в кадрах молодіжних фільмів, одягнені в джинси.
Компанія експериментувала. В 1954 році з'явилася лінія одягу стилю casual. У джинсах з'явилася модель із застібкою блискавкою, до цього були ґудзики. В 1960 році Левіс випустила потерті джинси, а також джинси різних кольорів, які не прижилися. В 1963 році з'являються джинси з вельвету й стрейча.

Конкуренція

Однак молоді компанії не дрімали. Так невелика фірма Вранглер (Wrangler) зуміла завоювати сільську частину США, яка вважала джинси Левіс сильно міською маркою. Уперше Wrangler засвітився в ковбойських фільмах і відразу став улюбленцем Голлівуда. До 1960-м між джинсовими марками Lee, Wrangler і Cooper вибухнула справжня війна не за аудиторію як таку, а за те, хто перетягне на себе дух справжньої Америки.

В 1970 році мода на джинси досягла свого піка. Levi Strauss & Co. довелося розбивати виробництво на чотири основних напрямки: джинси, Levi's для жінок, дитячий одяг і чоловічий спортивний одяг. До 1977 Levi Strauss & Co. стала найбільшим виробником одягу у світі. Продажі росли, і в 1979 рік оборот компанії склав $2 мільярди доларів.

В 1985 компанія успішно пройшла етап реструктуризації й трохи пізніше була представлена нова лінія чоловічого одягу під брендом Dockers, а до модельного ряду джинсів Levi's додалися вицвілі й пофарбовані екземпляри. Оборот компанії в 1990 році склав $4 мільярди.

В 1992 році Левіс вклала в рекламу порядку 230 мільйонів доларів. Реклама додала трохи гламуру й вишуканості марці, однак і ціна в бутиках набагато зросла.

В 1990-х роках компанія втратила більше половини джинсового ринку, що належала їй. Levi Strauss & Co. продовжувала випускати класичні вузькі джинси, тоді як серед молоді в моду ввійшли широкі штани. З 1996 по 1999 рік обсяг продажів компанії скоротився на 28 %.

ДолученняРозмір
Image icon levistrauss.JPG17.23 KB
Одяг, взуття, аксесуари: