Опубліковано

Lacoste (Лакост) – історія створення французького бренда одягу для тенісу. Де купити, адреси магазинів

lacoste

Lacoste (Лакост) – французький бренд, який офіційно був заснований в 1933 році, однак фактично перші моделі футболок для тенісу були виготовлені в 1926 році. Зараз компанія Лакост робить: одяг, взуття, парфумерію, оптичні й сонячні окуляри, тенісні черевики, годинник і різні шкіряні вироби. Символом і логотипом компанії є зображення зеленого крокодила.

Де купити Lacoste, адреси магазинів

Lacoste (Лакост) – французький бренд, який офіційно був заснований в 1933 році, однак фактично перші моделі футболок для тенісу були виготовлені в 1926 році. Зараз компанія Лакост робить: одяг, взуття, парфумерію, оптичні й сонячні окуляри, тенісні черевики, годинник і різні шкіряні вироби. Символом і логотипом компанії є зображення зеленого крокодила.

Де купити Lacoste, адреси магазинів

Продукцію Лакост можна купити у фірмових магазинах, адреси яких можна знайти на офіційному сайті компанії, однак потрібне знання англійської мови.

В Україні Lacoste можна купити в фірмових магазинах за адресами:

Київ, ТК Арена Сіті, вул. Червоноармійська/Баcейна 1-3/2, тел. (044) 492-99-99;
Київ, вул. Набережно-Крещатицька, 25, тел. (044) 537-22-47;
Київ, ТЦ Караван, вул. Лугова, 12;
Донецьк, вул. Артема, 76, тел. (062) 305-24-75;
Одеса, ТЦ “Сади перемоги”, вул. С. Варламова, 28, тел. (048) 748-15-88;
Ялта, Набережна Леніна, 35/2, тел. (0654) 27-42-68.

Офіційний сайт компанії: http://www.lacoste.com/

Історія створення, біографія Рене Лакоста

Засновник компанії – Рене Лакост (1904 – 1996). Народився в Парижі 4 липня 1904 року. В 15 років він побував разом з батьком в Англії, де сильно зацікавився тенісом. Батько не забороняв Рене грати в теніс, однак зажадав домогтися успіху в дуже короткий термін. Рене дуже любив теніс і дуже старався стати кращим. Так в 1923 році він потрапив у французьку збірну й став знаменитим тенісистом у Франції. В 1926 році він носив білу сорочку з коротким рукавом з легкої трикотажної тканини, у якій було зручно грати в жаркий період року. Сорочку він зробив сам і був у ній на Відкритому чемпіонаті США по тенісу. Говорять що це був перший спеціальний одяг для занять тенісом і дуже відрізнялася від того який носили інші тенісисти, а саме міські сорочки з довгими рукавами.

1927 рік, кубок Девіса, Рене Лакост одержує прізвисько “алігатор”. Прізвисько виникло після того як Рене одержав в подарунок від капітана французької команди валізу з крокодилячої шкіри, за перемогу на кубку. Про це він поспорив з капітаном. Коли Рене повернувся у Францію, прізвисько було змінено на “крокодил”, коли Лакост був на корті, то ніколи не прощав помилок суперників і завзято грав до перемоги. Перший логотип крокодила був вишитий на блайзері спортсмена, у якому він виступав. А намалював крокодила – Роберт Джордж – друг Лакоста.

В 1933 після уходу з великого тенісного спорту Рене Лакост, разом з Андре Житло, що був власником найбільшої французької трикотажної компанії того часу, заснував компанію “La Socіete Chemіse Lacoste”. Фірма випускала саме ті найлегші сорочки для тенісу, а також для гольфу й для занять вітрильним спортом. Крім своїх фірмових поло, Рене належить ідея створення знаменитих ракеток з подвійною ручкою, типовими зараз, якими користуються майже всі тенісисти Європи. Емблемою компанії є крокодил.

Компанія Lacoste

В 1951 році компанія розширила асортимент й стала випускати, які стали безумно популярними, кольорові сорочки поло. А в 1952 році почався експорт сорочок у США. Гасло фірми було: “Lacoste – символ статусу компетентного спортсмена”.
В 1963 році компанією став керувати син Рене Лакоста – Бернар (Bernard Lacoste), котрий звів компанію на новий рівень – 300 000 проданих речей щорічно. В 1970-х роках компанія стала випускати також лінії футболок, парфумерії, оптичних й сонячних окулярів, тенісних черевиків, модного повсякденного взуття, годинників й різні шкіряних виробів. Рекламою бренду часто виступали сімейні спортивні досягнення. В 1964 році Катрін – дочка Рене Лакоста виграла чемпіонат з гольфу – World Golf Champіon, а в 1969 році Ladіes Golf Open.

З 2001 року популярність Лакост знову одержала новий виток. Причиною тому став новий дизайнер Крістоф Лемер. Він створив модну лінію поло для жінок, і оновив крокодильчика, перефарбувавши його в сріблистий колір, замість зеленого. Це омолодило бренд, він став яскравіший.

В 2005 році було продано майже 50 мільйонів товарів у більш ніж 100 країнах світу під брендом Lacoste.
Наряду з виробництвом одягу, взуття й аксесуарів, компанія Lacoste успішно займається випуском парфумерії для жінок і для чоловіків. Аромати Lacoste можна віднести до стилю Casual і Sport. Створюють аромати відомі парфумери: Laurent Bruyere, Olіvіer Cresp, Claude Dіr, Annіck Menardo і Domіtіlle Mіchalon.