Опубліковано

Hermes (Хермес) – чоловічий та жіночий одяг, взуття, аксесуари з Франції. Де купити, адреса магазинів

Hermes

Hermes (Хермес) – бренд чоловічого та жіночого одягу, взуття, аксесуарів та парфумерії з Франції.

Де купити бренд Hermes (Хермес), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті будинку моди Hermes, зазначені адреси магазинів, де ви можете купити продукцію Hermes. Крім цього, є фірмовий інтернет-магазин, де зазначені всі товари й ціни до них. Чи варто говорити що ціна на вироби Hermes висока. Так наприклад чоловічий светр коштує 980 доларів США.

Hermes (Хермес) – бренд чоловічого та жіночого одягу, взуття, аксесуарів та парфумерії з Франції.

Де купити бренд Hermes (Хермес), адреси магазинів в Україні

На офіційному сайті будинку моди Hermes, зазначені адреси магазинів, де ви можете купити продукцію Hermes. Крім цього, є фірмовий інтернет-магазин, де зазначені всі товари й ціни до них. Чи варто говорити що ціна на вироби Hermes висока. Так наприклад чоловічий светр коштує 980 доларів США.

В Україні фірмових магазинів Hermes немає. У нас в основному продукція Hermes представлена парфумами й аксесуарами, типу сумок, шарфиків, гаманців і краваток. Однак складно сказати, підробка це або справжній товар. Для орієнтиру, зайдіть на сайт компанії Hermes і порівняйте ціни, не може в нас коштувати дешевше ніж на сайті. Наприклад парфуми нижче 150 доларів не продаються, сумки коштують від 1000 доларів, гаманці від 500.

Офіційний сайт компанії Hermes: http://lesailes.hermes.com

Історія будинку моди Hermes (Хермес)

Історія знаменитого Будинку Hermes почалася в далекому 1837 році, коли молодий підприємець Тьєрі Хермес вирішив заснувати приватну компанію з виробництва упряжі для коней.

Протягом останніх п’яти поколінь родини в компанії Hermes постійно відбувалося розширення виробництва, створювалася справжня імперія Hermes, що являє собою бездоганний смак і найвищу якість. Син основоположника компанії, Еміль-Шарль Хермес, в 1879 році відкрив у Парижі перший фірмовий бутик Будинку Hermes. Представники третього покоління родини Hermes, Адольф і Еміль, чесно заслужили статус надійних постачальників для стаєнь, як перед представниками французької, так і перед представниками світової аристократії. На початку ХХ століття асортимент продукції, яка випускається компанією Hermes, був розширений шкіряними галантерейними виробами й багажними сумками. У той же час компанія почала застосовувати нову унікальну технологію для обробки шкіряних виробів своєрідним швом. Так почав розвиватися стиль від Hermes.

Після закінчення першої світової війни Еміль Хермес зайнявся відновленням виробництва Будинку Hermes. У цей же час була зроблена реконструкція особняку, у якому розміщався паризький бутик. До речі, зовнішній вигляд цього будинку зберігся без змін і донині. Згодом Будинок Hermes освоївся й успішно закріпився в наступних виробничих областях: виготовленні ювелірних прикрас (робота із золотом і сріблом), виробництві різних модних аксесуарів (годинники, попільниць і т.д.), розробці й пошитті стильного одягу й знаменитих шовкових хусток.

Роз’їжджаючи по світу в пошуках ідеальних матеріалів і новітніх технологій, в 1918 році в Канаді Еміль звертає увагу на особливу конструкцію – застібку-блискавку. По поверненню додому, він відразу ж вирішує встановлювати застібки подібного типу на всі дорожні сумки Hermes, а трохи пізніше випускає свій перший костюм для гольфа із замком-блискавкою.

В 1922 році, піддавшись умовам дружини, Еміль починає випускати дамські сумочки. При створенні цих сумок воєдино були зібрані й застосовані всі освоєні до цього технології.

В 1928 році в компанії була зроблена перша шовкова хустка. Сьогодні вартість однієї хустки становить у середньому 300 євро. В 1937 році в Ліоні була запущена ще одна додаткова лінія по виробництву хусток.

В 1950-і роки особою торговельної марки Hermes мимоволі стала королева Єлизавета ІІ. Це відбулося внаслідок того, що зображення королеви на хустці Hermes почали друкувати на поштових марках Великобританії.

В 1951 році керівниками Будинку Hermes стали Роберт Дюма й Жан-Рене Гере. Вони відразу ж почали працювати над ще більшим розширенням асортименту продукції. Протягом наступних двадцяти років фірма починає робити краватки, взуття по індивідуальних замовленнях, лазневі приналежності, біжутерію з емаллю, жіночий і чоловічий одяг і парфумерію.

Із другої половини 1980-х років частина жіночих сумок Hermes іменується на честь знаменитої акторки 60-х років – Джейн Біркін. Найдорожчим виконанням Bіrkіn Bag вважається виготовлена в 1984 році сумка із крокодилячої шкіри із пряжкою із чистого золота. Вартість цього витвору склала 50000 євро.

Створенням парфумів Будинок Hermes почав займатися на початку шістдесятих років.

В 1961 році був створений один із самих неповторних класичних французьких ароматів – Caleche.

В 1970 році з’явилася унікальна тонка чоловіча композиція Equіpage.

В 1974 році компанія порадувала жінок появою оригінальних парфумів Amazone.

В 1979 році Будинок Hermes випускає новий, свіжий, тонізуючий, а головне – універсальний аромат Eau de Cologne, яким можуть користуватися чоловіки й жінки.

В 1984 році на честь першого випуску нового жіночого аромату Parfum dHermes, основний будинок офісу був прикрашений 600-метровим червоним бантом.

В 1986 році в продовження до чоловічої композиції був створений Bel Amі.

В 1987 році на честь 150-літнього ювілею фірми був створений аромат Eau dHermes.

В 1992 році аромат Caleche змінює назву на Soіe de Parfum.

В 1994 році Hermes випускає обновлені парфуми Amazone, анонсуючи їх як аромат для молодих дівчат.

На сьогоднішній день Будинок Hermes пропонує клієнтам дуже різноманітний асортимент продукції. Стратегія компанії чітко орієнтована на міжнародний розвиток, хоча керівництво Hermes залишається вірним своїм принципам і дотепер не видало ні однієї ліцензії на виробництво власної продукції.

Зараз креативним директором Будинку Hermes являється Жан-Поль Готьє. І саме він стежить за тим, щоб створений більш ніж за півтора століття імідж компанії постійно ріс.