Guess (Гесс) – виробник якісного, модного джинсового одягу з Америки. Де купити, адреса магазинів

guess

Guess (Гесс, помилково називають Гуесс, Гуес) знайома багатьом, як чудовий виробник джинсового, бавовняного й в'язаного одягу. Компанія була створена в США, вихідцями з Марокко, які жили у Франції й переїхали в США.

Де купити Guess (Гесс), адреси магазинів

Фірмові магазини Guess, розташовані по усьому світу, однак на офіційному сайті чомусь не працює перегляд їхніх адрес.


В Україні купити одяг від Guess (Гесс) можна за адресами:

Київ, вул. Б. Васильківська, 24,
Київ, ТЦ Дніпровська пристань ін. Ватутіна, 2
Київ, вул. Мельникова, 3, Стоковий магазин JEANZOO
Одеса, Marcіano ТЦ Сади перемоги, вул. Варламова, 28

Офіційний сайт компанії: www.guess.com

Історія компанії Guess (Гесс)

Історія компанії Guess почалася в 1981 році, після того як брати Моріс і Жорж Марчіано переїхали в Лос-Анджелес і відкрили там магазин одягу. Брати Марчіано народилися в Марокко, а виросли в Марселі. На момент переїзду вони вже володіли мережею магазинів у Франції, але змушені були перепливти за океан, ховаючись від податкових вимагань (їхній борг перед державою склав більше 9 мільйонів франків).

У відкритому новому магазині Марчіано було багато різного товару, серед якого знаходилися й джинси, які робив сам Жорж Марчіано. Це були тісні, які щільно облягають джинси із симетричними блискавками на щиколотках, вони мали назву Guess. Така назва марки обрана тому, що брати погано знали англійську, а це слово їм було просто вимовляти. Тканина, з якої вироблялися джинси, була вже злегка потерта, а такий підхід став для того часу справжнім новаторством. Крім цього такі джинси були набагато м'якші й легші за звичайні.

Значним поштовхом до просування подібних віянь став той факт, що джинсовий бум 70-х уже практично повністю висохнув, а новинка братів Марчіано вдихнула свіжість у світ джинсової моди. У середині грудня 1981 року Жорж Марчіано представив свою колекцію в Нью-Йорку. Після показу Жоржу вдається вмовити керівництво іменитого магазину Bloomіngdale (Блумінгдейл) виставити цю серію на продаж. Через три з половиною години після появи колекції на вітрині магазина всі 30 моделей були продані.

Через рік у Каліфорнію переїжджає й Пол Марчіано - рідний брат Моріса й Жоржа. Він відразу ж впритул починає займатися рекламною компанією.

В 1982 році компанія продала джинсів на суму в 12 млн. доларів і зіштовхнулася з проблемою того, що попит на їхню продукцію значно перевищив виробничий потенціал братів Марчіано. Потреба додаткового капіталу й вихід на низькі східні ринки праці змушує братів Марчіано в 1983 році укласти угоду із братами Накаш - власниками компанії Jordache (Джордаш). За підсумками угоди брати Накаш одержували контроль над 50% власності Guess, а Брати Марчіано 4,8 млн. доларів і допуск на використання виробничих потужностей Jordache, розташованих у Гонконгу. Крім цього, Jordache одержувало ліцензійний дозвіл на випуск недорогого одягу Gasolіne (Гесолайн), із застосуванням технологій і розробок Guess. Величезним недоглядом договору була відсутність заборони на копіювання дизайну Guess компанією Jordache, що ледве не позбавило братів Марчіано всього бізнесу. Через постійні конфлікти через це вже наприкінці 1983 року брати Марчіано намагаються розірвати угоду з Jordache. Але це виявилося не так просто, і судові протистояння розтяглися на цілих п'ять років.

Незважаючи на такі перепалки, обсяги продажів компанії Guess постійно росли й до 1987 року досягли $350 млн, при чистому прибутку $100 млн.

У 1990 році годинників марки Guess було продано на суму більше $60 млн. Кількість фірмових торговельних місць у США за цей же рік виросло до 19.

Остаточно правовий бій між Марчіано й Накашамі завершився навесні 1990 року. Суд присяжних підтримав сторону Марчіано й повернув їм повний контроль над компанією.

В 1993 році, посилаючись на розбіжність між братами, пост голови компанії залишає Жорж Марчіано. Свої 40% акцій він продає братам за $200 млн. Згодом Моріс Марчіано стає виконавчим директором компанії й відповідальним за дизайн, а Пол - президентом і директором операційної частини.

На початку 2000 року компанія вирішує повернутися до традиційного стилю реклами. Поновлення сексуальної рекламної політики відразу ж привертає до бренду нових шанувальників, в основному це молодь, що не знайома з раннім періодом історії Guess.

В 2005 році стартують перші продажі жіночої й чоловічої парфумерії під маркою Guess. А через два роки з'являється нова бізнес-концепція з назвою G by Guess (Джі бай Гесс), спрямована на виробництво привабливого, яскравого й дешевого одягу для молоді.

У жовтні 2006 року Guess представляє новий вигляд лінії чоловічого взуття, попередньо збільшивши кількість стилів, що випускають, до15 (від сандалій до чобіт). Ціновий діапазон взуття коливається від $49 до $140. У цьому ж році Guess зазнає збитків на лінії чоловічого одягу Marcіano, внаслідок чого дана марка повністю знімається з виробництва.

Кожна категорія товару не схожа одна на одну своєю унікальною естетикою, що лежить в основі дизайну Guess. Основна мета компанії - це постійне вдосконалення повсякденного, але при цьому різноманітного стилю життя своїх покупців.

ДолученняРозмір
Image icon guess.JPG74.01 KB
Одяг, взуття, аксесуари: