Опубліковано

Columbia (Коламбія) – історія створення бренду для активного відпочинку. Де купити, адреси магазинів

columbia

Columbia Sportswear Company (NASDAQ: COLM) – американська компанія яка робить і продає одяг для активного відпочинку (outdoor). На ринку США є лідером з продажу спортивного одягу, також робить взуття.

Де купити бренд Columbia, адреси магазинів

Columbia Sportswear Company (NASDAQ: COLM) – американська компанія яка робить і продає одяг для активного відпочинку (outdoor). На ринку США є лідером з продажу спортивного одягу, також робить взуття.

Де купити бренд Columbia, адреси магазинів

В Україні одяг Коламбія можна купити в багатьох спортивних магазинах, а також в їхній фірмовій мережі. Якість продукції досить не погана, єдиний мінус або нюанс, так це блискавка – вона незвично з іншої сторони. Якщо ви побачили курточку Columbia у якої блискавка застібається стандартно (собачка ліворуч), то це підробка.

Адреси фірмових магазинів Columbia можна довідатися на офіційному сайті компанії. В Україні Columbia можна купити в таких фірмових магазинах:

Київ, пл. Перемоги, 3 , ТРЦ “Україна”, (044) 496-16-94;
Київ, вул. Червоноармійська, 122, (044) 529-02-43, 529-95-81;
Київ, пр. Возз’єднання, 2/1, ТЦ “Дарниця”, 2 поверх, (044) 390 05 96;
Київ, вул. Маршала Тимошенко, 13-А, (044) 501-03-56;
Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 40, ТЦ “Гермес”;
Бровари, вул. Київська, 316, ТЦ “Термінал”, (044) 200-14-06;
Житомир, вул. Київська, буд. 77, ТЦ Глобал UA, (412) 51-23-73;
Запоріжжя, пр-т Леніна 189, (061) 224-04-42;
Івано-Франківськ, вул. Мірошника, буд. 2, (0342) 716 516;
Краматорськ, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Соціалістична, буд. 49, +38 050 696 54 74;
Луганськ, вул. Лиховида, д. 2, магазин “Columbia”, +38 (0642) 58-15-33;
Луганськ, вул. Оборонна 18, магазин “Columbіa”, (+380642) 595-066, 547-260;
Львів, вул. Щирецька, 36 , на території Південного Ринку, 8032-295-26-26;
Миколаїв, пр. Леніна, 98, ТРЦ “Сіті Центр”, (+380512) 58-28-58;
Одеса, пл. Деревянко, 1 ТРЦ “Панорама”, (8048) 728-90-88;
Одеса, вул. Дерибасівська, 31, +38 (048) 726-39-78;
Полтава, вул. Жовтнева, 28/13, ЦУМ, 3 поверх, (0532) 611-965;
Рівно, вул. Макарова, 23, 8(0362)460-072;
Севастополь, вул. Вакуленчука, 29, ТЦ “Мусон”, м-н “Columbіа”, (+380692) 47-44-75;
Севастополь , вул. Велика Морська 52/2, (+380692) 54-30-84;
Сімферополь, траса Ялта-Євпаторія, вул. Ясна 37а, ТЦ “FM”;
Суми, вул. Харківська, 2;
Херсон, вул. Комунарів, буд. 11, (0552) 46 – 04 -33;
Черкаси, вул. Героїв Сталінграда, 34, ТЦ “Дніпро-Плаза”, (0472) 72-12-44;
Чернігів, вул. ін. Перемоги, буд. 95, (0462) 675 966.

Офіційний сайт: www.columbia.com

Історія створення

Компанія була заснована на подив не корінними американцями (хоча вони зараз всі не корінні, тому що споконвічно в Америці жили індіанці:), а емігрантами, з єврейським корінням, другого хвилі з Німеччини в тридцятих роках. Повезло ж Полеві й Марі Ламфром що вони встигли покинути країну до початку другої світової, а навряд чи б існував даний бренд. Варто відзначити що в Німеччині Поль і Марі Ламфром володіли своєю фабрикою по виробництву одягу й хоча фабрику довелося залишити, а більше того залишити й більшість заощаджень, але однаково в них був досвід, що б починати свою справу в Америці, яка розвивалася.

Компанія Коламбія була заснована в 1937 році в Портленді й займалася вона торгівлею головних уборів. Варто сказати що в Ламфромів були родичі в США, які їм, спочатку, допомагали. Завдяки кузенові, Поль і Марі змогли придбати компанію, що займалася дистрибуцією капелюхів, сама компанія капелюхів не робила, а лише продавала й мала назву Rosenfeld Hat Co. Гроші родичеві Ламфроми повинні були повернути тільки після того, як бізнес почне приносити прибуток. Через якийсь час компанія була перейменована в Colombіa Hat Company. Слово “Colombіa” з’явилося на честь однойменної ріки, що протікала недалеко від місця проживання родини Ламфром.

Капелюхи й сорочки, своя фабрика

Шапки, які продавала Columbia були низької якості, тому Поль вирішив зайнятися своїм виробництвом, а саме пошиттям сорочок і іншого простого робочого одягу. Він був знайомий з виробництвом цього одягу, тому що займався ним у Німеччині. Продажі ледве-ледве росли, бізнес розвивався. В 1848 році дочка Поля й Марі, Гертруда виходить заміж за Ніла Бойла. Гертруда не брала участь у справах фірми, а займалася дітьми й шиттям. Хто ж знав що в один момент вона зшиє світле майбутнє компанії, а саме рибацьку куртку з великою кількістю кишень. Тоді такі не випускалися, а рибалкам вона дуже прийшлися по душі, через безліч кишень. Це була перша куртка в асортименті продукції компанії, її продажі принесли популярність фабриці.

Ніл Бойл виявився досить не поганим керівником і зумів з невеликого підприємства зробити гарний, повноцінний бізнес. Для того що б завоювати ринок США були потрібні капіталовкладення, у підсумку Ніл позичає на ім’я фірми Коламбія 150 000 доларів. Під заставу був закладений будинок Ламфромів і медична страховка Ніла. Ризик був великий, але родина вірила в успіх фірми. На жаль через 3 місяці після позики в 1970 році Ніл Бойл умирає від серцевого приступу. Це був серйозний удар для родини й компанії. Незабаром кредитори стали дуже хвилюватися за свої гроші, адже Ніл був президентом компанії, а Гертруда лише домогосподаркою, але вона вирішила довести справу чоловіка до кінця, тобто привести компанію до успіху.

Тім і Гертруда

В 1970 році річний дохід компанії становив 650 000 доларів. Гертруда нічого не розуміла в керуванні компанією, й за 2 роки практично її вгробила. Всерйоз заявили про себе й профспілки, що почали регулярно проводити страйки. Дійшло до того що банки заявили, що їй прийде продати компанію, щоб розплатиться по кредитах і Гертруда Бойл вже готова була до продажу, але єдиний покупець запропонував за Коламбію сміховинну суму в 1400 доларів. Тому Гертруда вирішила особисто витягати бізнес з ями, а допоміг у цьому її син Тім, який почав активно вивчати сімейний бізнес і заводити корисні зв’язки на різних профільних виставках.

В 1974 році борги компанії досягли 300 000 доларів, зате більше людей стало віддавати перевагу спортивним товарам. Провиною тому була її величність Мода :-). ДО 1976 року ситуація почала виправлятися. Компанія була дуже популярною серед рибалок і мисливців, а зараз уже й прості люди стали звертати увагу на куртки Columbіa. В 1978 році компанія зуміла заробити 1 мільйонів доларів. Тім Бойл зрозумів що від маркетингу дуже багато чого залежить і став приділяти рекламі більша увага. Саме маркетинг дозволив Columbіa в 80-і роки виділитися на тлі конкурентів, представивши споживачам дійсно незвичайний бренд.

Ріст і популярність бренду

Наприкінці 70-х років компанія переводить своє виробництво і США в Корею. Це дозволило знизити собівартість продукції. ДО 1983 року Columbia Sportswear уже мала на рахунку 12 мільйонів доларів, випускаючи високоякісну продукцію по досить демократичній ціні.

80-і роки стали дуже вдалими для компанії. Була представлена куртка Bugaboo. Вона стала революцією для Columbia, саме вона була доступна для більшості людей, тому що коштувала зовсім не дорого й у ній з’явилася підкладка, яка відстібується, завдяки чому можна було зовсім спокійно носити куртку, як при морозі, так і восени. І в куртки була дуже гарна блискавка, що довго служила.

Реклама, яку бачили всі

В 1984 році рекламне агентство Borders, Perrіn & Norrander розробило креативну рекламну кампанію для Columbia. Саме тоді народилася знаменита мамця Бойл, я думаю всі її бачили в рекламі, якщо ні можна подивитися ролик з ютюба. В 1984 році, коли Columbia ініціювала цю кампанію, її доходи становили 3 мільйони доларів у рік, а сьогодні обчислюються більш ніж 1,5 мільярдами.

Наш час

В 1994 році Columbіa стає одним зі спонсорів зимових Олімпійських ігор. Це був важливий момент для компанії, що вплинуло на пізнаваність бренду.

Сьогодні компанія Columbіa випускає куртки, светри, зимові черевики, футболки, штани, шорти й інші види продукції. Багатофункціональність, зручність, практичність, відмінна якість колекції Maтінку Бойль – це запрошення до скорення нових рубежів і добра рада, як уникнути небезпек, що таяться за кожною пригодою. Одяг Columbia виготовляється з застосуванням технологій Omnі-Tech, які роблять матеріали “дихаючими” і водонепроникними; тому він ідеально підходить як для катання на гірських лижах, так і для будь-якого виду зимового, активного відпочинку.

Про матінку Бойль відомо

Твердість, цілеспрямованість і крутість вдачі зробили її майже фольклорним персонажем: співробітники компанії затверджують, що краще пережити декілька ураганів, ніж один раз викликати гнів Матінки Бойль якістю своєї роботи. Але те, що зараз Columbia вважається світовим лідером по виробництву одягу для активного відпочинку, цілком її заслуга. Імідж Матінки Бойль присутній у всіх видах реклами й промо-акцій, на її порадах будується сама концепція. Її строгий незворушний вид символізує непорушність позицій торговельної марки на ринку, а також свідчить про її серйозне відношення до якості продукції, при всьому при цьому неодмінно присутні прикольні слогани. Гертруда Бойль входить у список п’ятдесяти кращих жінок-власниць бізнесу в США – це одне з самих вагомих свідчень її заслуг. Взагалі, це унікальний випадок у світовій практиці, коли хазяїном такої великої транснаціональної компанії, обороти якої порівнянні з оборотами світових лідерів по виробництву спортивного одягу й взуття, є жінка. Причому жінка, що зіграла основну роль в успішному розвитку своєї компанії.