Опубліковано

Balenciaga (Баленсіага) – жіночий та чоловічий одяг, аксесуари та взуття з Іспанії. Де купити, адреса магазинів

Balenciaga

Balenciaga (Баленсіага) – будинок моди який виробляє жіночий та чоловічий одяг, взуття, аксесуари, парфумерію та багато іншого.

Де купити одяг Balenciaga (Баленсіага), адреси магазинів в Україні

Balenciaga (Баленсіага) – будинок моди який виробляє жіночий та чоловічий одяг, взуття, аксесуари, парфумерію та багато іншого.

Де купити одяг Balenciaga (Баленсіага), адреси магазинів в Україні

У будинку моди Balenciaga є не мало фірмових бутиків по усьому світу. На офіційному сайті компанії Balenciaga можна подивитися їхні адреси. В Україні магазинів Balenciaga немає. В Україні купити сумки, взуття, парфуми й аксесуари Balenciaga можна в багатьох інтернет-магазинах і мультибрендових бутиках.

Офіційний сайт: http://world.balenciaga.com/

Інформація про бренд Balenciaga (Баленсіага)

На сьогоднішній час торговельна марка Balenciaga являється престижним представником у своєму сегменті. Продукція компанії унікальна та досить самобутня. Більшість людей не здатні відразу усвідомити її привабливість, але купивши один раз для себе одну з таких незвичних і злегка експресивних штучок від Balenciaga, вони назавжди стануть шанувальниками цього іменитого бренду.

Історія Balenciaga почалася в 1914 році в Іспанії, коли молодий іспанський модельєр по імені Кристобаль Баленсіага відкрив у містечку Сан-Себастьян свій перший будинок моди. Справи цього юного дарування йшли успішно, і в 1920 році він спромігся відкрити ще один будинок моди в Мадриді, а через ще 17 років – в одному із самих популярних районів Парижу. Тут же був відкритий і перший фірмовий бутик Balenciaga.

Одяг Balenciaga має свій неповторний стиль і нестандартну текстуру, а також завжди відрізняється унікально підібраними тканинами. Кристобаль Баленсіага впевнений у тому, що повсякденний одяг завжди повинний сполучати в собі два таких поняття як простота й строгість, а вечірня – шарм і розкіш. Нерідко створені їм моделі викликали в навколишніх досить різноманітні емоції – подив, шок, радість і все це одночасно. Точно перелічена фактура, бездоганний крій і експерименти з поєднанням різних тканин вивели торговельну марку Balenciaga у лідери модної світової гонки тих часів.

Моделям Balenciaga не можна було дорікнути в зайвому пафосі або ексцентричності. У них ніколи не використалася пишна обробка, яскраві малюнки та інші непотрібні деталі, хоча багато вечірніх платтів і костюми даного бренду часто прикрашаються ексклюзивною ручною вишивкою. Саме торговельна марка Balenciaga привнесла в моду моделі вечірніх платтів із закритим передом і відкритою спиною, сукня-туніка, блузи без коміра, плаття із завищеною талією й багато інших дизайнерських рішень.

Багато моделей Balenciaga прийшлися до смаку, як різним знаменитостям, так і королівським персонам. Випускаючи раніше нову колекцію, Кристобаль завжди виготовляв дві-три моделі своїми руками.

В 1968 році засновник торговельної марки Balenciaga закрив всі свої Модні Будинки, обґрунтувавши це тим, що в сучасному світі більше немає місця високій моді. Кристобаль завжди був противником вуличної моди й не хотів миритися з зміною світового смаку. Протягом усього наступного часу діяльність компанії обмежувалася тільки видачею ліцензій на парфумерні лінії.

В 1986 році права на бренд були передані в Groupe Jacques Bogart, а через ще 14 років торговельну марку викупила знаменита італійська корпорація Guccі Group. З цього часу почався період відродження популярної раніше торговельної марки Balenciaga. У цей же час в Guccі Group прийшов молодий дизайнер-модельєр Ніколас Гескьєр, і саме він зміг повернути бренду колишню славу у світовому рейтингу моди.

Спочатку експериментальному духу Гескьєра не було меж, але втілюючи свої самі сміливі дизайнерські рішення, він досить швидко знайшов воістину правильний напрямок і зумів піднести торговельну марку на пік слави. Сьогодні продукція Balenciaga користується колосальною популярністю серед справжніх поціновувачів моди й стилю. Крім цього вона стала більш дешевою, і, як наслідок, доступною для простого населення.