Louis Vuitton (Луі Вюіттон) - історія створення великого французького бренду. Де купити, адреси магазинів

louisvuitton

Louis Vuitton (Луі Вюіттон, також називають Луі Вітон) - французький бренд модного одягу, взуття й аксесуарів.

Де купити Louis Vuitton, адреси магазинів

Адреси фірмових магазинів у світі ви зможете знайти на офіційному сайті.


В Україні Луі Вюіттон можна купити на вул. Хрещатик 15/4, в Пасажі. У магазині представлені дорожні й жіночі сумки, жіноче й чоловіче взуття, жіночий одяг і чоловічі аксесуари. На жаль на офіційному сайті Росі й України ціни абсолютно не представлені, тому ціни очевидно дуже завищені.

Офіційний сайт компанії: http://www.louisvuitton.com/en/flash/index.jsp?direct1=home_entry_gb0

Історія компанії Louis Vuitton (Луі Вюіттон)

Луі Вюіттон народився у Франції в 1821 році. В 1937 переїхав із провінції в Париж і влаштувався працювати укладальником речей у дорожні скрині. В той час це була досить затребувана робота, тому що багаті дами дуже турбувалися за свої сукні під час переїзду й тому їх сукні укладали в скрині професіонали. Які були в той час сукні я думаю всі можуть уявити, досить подивитися будь-який фільм про 18 століття.

В 30 років Луі став особистим укладальником одягу у дружини Наполеона третього –
Євгенії. Скрині були дуже не зручні й важкі, тому Луі спала на думку геніальна ідея й він вигадав валізу. У конструюванні першого пробного зразку йому допомогли у цьому його здатності до столярної справи, тому що його батько був столяром. Євгенії так сподобалася валіза що вона допомогла Луі заснувати свою компанію.
Валізи від Луі Вюіттона були дуже дорогі і якісні. Кожний екземпляр він перевіряв особисто, а технологія виготовлення була приблизно така: каркас склеювали з легких і гнучких деревних порід: тополі й берези, зроблена коробка з невисокими бортами зверху обтягувалася спеціальною тканиною, просоченої клеєм, що не пропускала воду, а зсередини вистилалася дорогим шовком. Крім того, кожний екземпляр забезпечувався зручною ручкою й надійним замком. Для виготовлення сумок Вюіттон використає не тільки шкіру, але й тканини.

Популярність марки й боротьба з підробками

Якість виробів і реклама (Імператриця Євгенія користувалася валізами й сумками Louis Vuitton) робила свою справу й в 1869 році придбати валізу Вюіттона захотів навіть правитель Єгипту.

Враховуючи те що багато хто став підробляти Луі Вюіттона , тому першою справою Луі змінив колір оббивки своїх валіз: з однотонних вони стали "у шашечку". Однак "піратів" це не зупинило. І тоді в 1896 році фірма "Вюіттон" вигадала принципово новий, революційний для того часу спосіб боротьби. Кожну зроблену валізу вони стали позначати монограмою LV (Louіs Vuіtton) із зіркою й квіткою. Так з'явилася перша офіційно зареєстрована торговельна марка.

Луі Вюіттон помер в 1892 році, передавши власну компанію своєму синові Жоржу.

Розвиток

В 1914 році Louіs Vuіtton належав вже самий великий у світі магазин із продажу подібних товарів. В 1977 році компанія почала експансію по усьому світі, а в 1985 році купила фірму Loewe Іnternatіonal і використала її мережу поширення.

«Я думаю наша магія полягає в тому, що ми маємо потенціал нескінченних творчих ідей, що ніколи не підводив нас на протязі всієї нашої історії. Для нас, культивування нашої історії створення творчих ідей, подібних двом півкулям мозку», - міркує Верб Карчел.

Клієнтами Дома були і є майже всі, без винятку відомі люди планети: політики, кінозірки, аристократи, спортсмени. Миколай ІІ, Марлен Дітріх, Мері Пікфорд, Чарлі Чаплін, герцогиня й герцог Віндзорскі, Керк Дуглас, Джеррі Левіс, Одрі Хепберн, Шерон Стоун.

Колекцію Louіs Vuіtton весна-літо 2004 рекламує Джей Ло. Підготовляючи рекламну кампанію, представники торговельної марки Louіs Vuіtton, провели чимало часу в пошуках "витонченої, впливової й сексуальної жінки". Такою, на їхню думку, є Дженніфер Лопес, саме її й запросили рекламувати колекцію "осінь-зима 2003-04". Марко Джейкобс, переконаний, що представляти компанію повинна "ікона сучасності".

У цю роль, на його думку, ідеально вписується Дженніфер Лопес.

Цікаві факти:

Google.com, найбільший пошукової Інтернет-портал, повинен виплатити компанії "Louis Vuitton" 300 тисяч євро за "підтримку несумлінної конкуренції й рекламу контрафактних виробів". Позов проти Google був поданий за те, що сервер дозволяв шукати "товари-копії" марки "Louis Vuitton". Тобто , при наборі в рядок пошуку назви марки, поряд з офіційним сайтом компанії користувачам мережі пропонувалося відвідати сайти виробників, "схожих" продуктів.
За рекламу контрафактних сумок "Vuіtton" Апеляційний Суд Парижа збільшив нанесений компанії збиток на 50%, у порівнянні з початковим запитом.

Переможцем в аукціоні на покупку автомобільної марки Aston Martіn став LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, французький концерн, що робить цілий ряд люксових товарів - від елітної шкіргалантереї до коньяку й шампанського. Тепер у його "асортименті" з'являться й розкішні автомобілі. Запропонувавши найвищу ціну, Louis Vuitton обійшов кілька десятків конкурентів, включаючи нинішнього директора Aston Martіn, декількох мільярдерів і безліч інвестиційних компаній. За інформацією німецького автомобільного журналу Autobіld, близько 15% акцій компанії залишаться за продавцем - групою Ford PAG.
В історії автомобілебудування була безліч прикладів співробітництва модних марок і автомобільних компаній, той же Aston Martіn неодноразово випускав спеціальні версії разом з Dunhіll. Але покупка автовиробника повністю - на даний момент, подія безпрецедентна.

ДолученняРозмір
Image icon louisvuitton.JPG14.1 KB
Одяг, взуття, аксесуари: