Dolce&Gabbana (Дольче й Габанна) - історія створення італійського бренду одягу. Де купити, адреси магазинів

dolcegabbana

D&G, Dolce&Gabbana - бренд одягу й взуття, аксесуарів і парфумерії, що з'явився в 1985 році у Мілані. Творці корінні італійці - Доменіко Дольче - виходець із Сицилії й Стефано Габбана - народився на півночі Італії.

Де купити взуття Dolce&Gabbana, адреси магазинів

Офіційно купити одяг в Україні Дольче й Габанна не можна, взуття, парфуми й годинники можна пошукати в Інтернеті, магазинів таких багато, тільки остерігайтеся підробок!
Розташування магазинів Dolce&Gabbana у світі можна подивитися на офіційному сайті.


Офіційний сайт компанії Dolce&Gabbana: http://www.dolcegabbana.com/deg/#/store/60

Біографія Домініко Дольче:

Народився 13 серпня 1958 року у передмісті Палермо - батьківщині коза ностри. Його родина володіла маленькою швейною фабрикою, однак жили вони досить скромно, дуже скромно. Як говорять, його мати працювала керуючим магазином нижньої білизни й будинку, іноді доношувала старі речі батька, тому доходи родини не дозволяли Домініку в дитинстві мати безліч іграшок і жити безтурботним життям. У Сицилії дуже бережно ставляться до спадку батьківської справи, або до справи родини, тому Домініку була уготована доля стати керуючим фабрики й тому він з 6 років там уже працював.

Талант до шиття в Дольче був з раннього дитинства, його навіть називали Моцартом швейної справи. Улюбленим хоббі хлопчика було пошиття мініатюрних платтів і костюмів.

Після школи, всупереч очікуванням батьків, а очікували вони що Домінік стане управляти фабрикою, він пішов в університет, який кинув через рік. Як він говорив, там було дуже нудно. Після університету майбутній дизайнер пішов у художню школу, після закінчення якої поїхав у Мілан.

Біографія Стефано Габанна:

Він зовсім повна протилежність Дольче. Народився Стефано Габбана (Венетіан), у листопаді 1962 року, у багатій родині на півночі Італії. Хоч він і був позашлюбним сином одного з найвідоміших стилістів Мілану, однак грошей йому давали не мало, так що юнакові не становило складності бути модником. Йому подобалася марка "Фіоруччі", що відноситься до преміум сегменту золотої молоді й він на початку кожного сезону купував там по новій одежинці. В одному з інтерв'ю Габанна сказав: "Але я й думати не міг, що створення одягу стане моїм власним бізнесом".

У Стефано з дитинства була тяга до малювання. Пізніше в Мілані він вивчав графічне мистецтво на відділенні графіки й дизайну художнього коллежа й працював художником-графіком. Коллеж Габбана закінчив, одержавши спеціальність "Креативний директор", але так їм і не проробив ні дня.

Зустріч Дольче й Габанна.

Відбулася вона в Мілані, в одному ательє, де обоє працювали асистентами. На подив вони знайшли багато спільного, однією з причин було те, що обоє були не традиційної сексуальної орієнтації. Також їх поєднували такі моменти як любов до епохи барокко й італійським класичним фільмам 1950-1960-х років. І зараз їх надихають на творчість улюблені режисери й акторки - Вісконті, Де Сіка, Роберто Росселіні, Софі Лорен, Джіна Лоллобріджіда, Ганна Маньяні. І тоді молоді люди вирішили спільними зусиллями спробувати себе у світі моди.

Власна студія ательє.

На початку 80-х партнери відкривають спільну малюсіньку студію в центрі Мілану, створюють і фінансують перші свої колекції. Грошей часом не вистачало навіть на їжу - Дольче й Стефано харчувалися рисовою кашею. Спільно відкрита в 1982 році студія після дворічної роботи асистентами дизайнерів випускала досить цікаві моделі. Один з перших показів ательє пройшов у досить нестандартному місці - одному з міських кафе. В 1985 році молоді люди одержали пропозицію прийняти участь, як молоді дарування, у справжньому показі моделей Mіlano Collezіonі. Успіх їхньої колекції був неймовірний, модельєри показали одяг для "справжньої жінки - гарної, сильної, але не ідеальної". В 1986 році Дольче й Габбана представляють свою колекцію в шоу Real Woman. В 87-ом року студія дизайнерів переїжджає на нове місце й у серпні в них з'явився перший власний магазин. В 1988 році був підписаний договір з японською Onward Kashіyama Group - це дозволило продавати їхню продукцію на "незайманому", не розніженому європейською розмаїтістю ринку моди - у Країні висхідного сонця. В 89-ом - виходить перша колекція жіночої нижньої білизни й купальних костюмів, а в 90-ом року виходить і серія чоловічої білизни. У них стали одягатися зірки - Іггі Поп, Вуді Харрельсон, Стінг (останній навіть знявся в їхньому одязі у фільмі Quadrophenіa). Далі почалося відкриття серії бутиків у Мілані, Гонконгу, Сінгапурі й Сеулі. Популярність дуету все зростає, чотири роки - з 1990-го по 1994-й рік - вони є консультантами Complіce. Сфера діяльності дизайнерів поступово розширюється

Перший аромат

В 1992 році D&G випускає перший аромат, що назвали просто й невибагливо Dolce & Gabbana Parfum, він відразу ж завоював популярність у жінок, а в 1993 році одержав премію від Міжнародної академії парфумерії. ДО 94 року в наборі Dolce&Gabbana з'являються джинси, аксесуари й колекція стильних окулярів. В 1996 році дизайнери випустили перші чоловічі парфуми. Стильні й елегантні, вони відмінно підходять для молодих людей, що стежать за віянням моди.

Цікава Мадонна

D&G створюють колекцію для світового турне Мадонни, котру обоє обожнюють і відзиваються про неї не інакше, як "наш друг, наше захоплення й наше натхнення". Щоправда, з нашумілої колекції для знаменитої поп-співачці в дизайнерів вийшов невеликий конфуз. Для свого кумира вони зробили 1500 костюмів у рекордно короткий термін - менше ніж за два місяці. Причому більшість із них було зшито й оброблено вручну. Коли ж колекцію здавали піднесеній замовниці, виявилося, що в контракті не була обговорена сума гонорару. Виходило, що дизайнери працювали майже даром. Але самі модельєри в таких ситуаціях не засмучуються, про що свідчить їхнє висловлення: "Можливо, ми не думає про вартість нашої праці тому, що вже давно заробили набагато більше грошей, ніж здатні витратити".

Нові лінії, розвиток бренду

З 1994 року в їхній асортимент додається джинсова лінія, аксесуари й окуляри. Тоді ж D&G уперше створюють колекцію для молоді. З тих пір молодіжна лінія стає уніформою для молодих людей усього світу. Марка стала настільки популярна, що підробки фірмового знака стають щоденністю, особливо в Росії й Україні. У наших містах нерідко можна побачити молодих модниць в одязі від Dolce & Gabbana, купленої на місцевому речовому ринку. В 1996 році дизайнери створюють легендарну колекцію Anіmal Prіnts, що затвердила у світі моди "тваринну" розцвітку.

Модельєри готовлять приблизно тринадцяти колекцій у рік, і в кожній з них є знахідки, які можна назвати новаторськими в міжнародній моді. Кращим вважаються сукні та колекції весна/літо 1990 року - саме тоді з'явилося чорне сукня -бюст’є. Автори моделі так прокоментували своє дітище: "Цю сукню можна вважати квінтесенцією стилю Дольче й Габбана. Нам безумно подобається об’єднувати святість і спокусу. Корсетний верх - це спокуса, а чорна шаль ручної роботи - наївність". В 1995 році затвердили стиль lady-lіke, який підкорив увесь світ. На подіумі манекенниці демонстрували дівчаток з акуратними зачісками, одягненими в скромні чорні костюми. Колекція весна/літо 1996 року продемонструвала світу сукні-каптани. Довгі, до підлоги, чорні сукні без рукавів з каптурами й високими розрізами з боків, на шиї - чорні шарфи. Цей одяг настільки всіх підкорив, що на сукні-каптани зробили замовлення 650 магазинів з Європи, Америки й Австралії.

Дизайнери постійно шукають нові можливості для самовираження. В 2002 році на аукціон виставки "Мотор Шоу" у Болоньї був проданий Cіtroеn C3 під маркою Dolce & Gabbana. Після успіху цієї моделі Будинок моди й автомобільний концерн уклали контракт на випуск ексклюзивних машин серії C3 і C3 Plurіel. Салони машин прикрашені діамантами фірми Swarovskі, для обробки використається шкіра найвищої якості від D&G. Крім цього, автомобілі мають багато не стільки функціональних, скільки дороги "прибамбасів".

Разом, але вже не разом.

Проіснувавши два десятиліття, "голубий" союз розпався. У свій час Дольче й Стефано заявляли, що хотіли б своїх дітей. Правда, дві "дитини" у їхньому будинку були - лабрадори (хлопчик і дівчинка), але дизайнерам хотілося більшого. Один заявив, що хотів би, щоб пара всиновила дитини, другий же мріяв про дитину біологічну - "благо, сучасна наука це дозволяє" (як в одностатевому шлюбі може з'явитися дитина біологічним шляхом, відомо, напевно, тільки D&G, але ніяк не сучасній науці).
Їх не влаштовувало, що італійські закони не дозволяють дитини в одностатевому шлюбі. Та й в Сицилія з її консерваторськими поглядами, де незайманими ходять до весілля, а вдови бережуть вірність померлим чоловікам до кінця своїх дні, теж навряд чи сильно раділа би "блакитній" пристрасті її сина Доменіко. Загалом , пара мріяла про те, щоб "виїхати в іншу країну", де вони були б "по-справжньому щасливі" і завели б дитину.

Доля розпорядилася інакше. З 2004 року союз Дольче й Габбана - лише діловий, але ніяк не інтимний. "На професійному рівні ми разом, наше співробітництво - це основа нашої імперії, наше взаєморозуміння дозволяє нам продуктивно працювати, а наше минуле назавжди з нами", - заявив тоді в інтерв'ю з журналістам Доменіко.
Кумири

Коли відома італійська акторка Ізабелла Росселіні придбала першу блузку від D&G, вона була в захваті. Тоді вона сказала журналістам, що "ці двоє людей умудрилися об'єднати в одному дві несумісні речі - спокусу і яскраві фарби, без яких не може існувати сучасна мода, і "старий світ" Сицилії, де свято бережуть древні традиції - вірність, вендету й так далі".

ДолученняРозмір
Image icon dolcegabbana.JPG17.1 KB
Одяг, взуття, аксесуари: